اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. دى 1395 - 9:16   |   کد مطلب: 23192
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
راهیان نور جوانان را در برابر تهاجم نرم دشمن بیمه می‌کند
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: تنها فعالیت فرهنگی که می‌تواند جوانان ما را در برابر تهاجم نرم دشمن بیمه کند برنامه فرهنگی راهیان نور و آشنایی جوانان با سیره و منش شهدا است.

به گزارش صبح الوند، مصطفی رستمی  در خصوص ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: امروز دشمن با تمام توان، امکانات و ظرفیت در قالب یک جنگ تمام عیار نرم و به ویژه جنگ فرهنگی به دنبال تسخیر افکار جوانان این مرز و بوم است.

وی مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور را مقابله با جنگ نرم و جنگ فرهنگی دشمن عنوان کرد و ابراز داشت: تنها فعالیت فرهنگی که می‌تواند جوانان ما را در برابر تهاجم نرم دشمن بیمه کند برنامه فرهنگی راهیان نور و آشنایی جوانان با سیره و منش شهدا است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با تشکیل کاروان‌های راهیان نور اظهار داشت: اگر مسئولین نظام متوجه این موضوع باشند که اثرگذاری و عمق‌بخشی حرکت عظیم راهیان نور تا چه میزان می‌تواند جوانان ما را در برابر رخنه‌های فرهنگی بیمه کند سعی می‌کنند تمام ظرفیت‌های فرهنگی را در این قالب به کار گیرند.

وی با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور در کشور بیشتر برای دو قشر دانش‌آموزی دختر و پسر و اقشار مختلف محلات صورت می‌گیرد، افزود: قشر دانش‌آموزی در این کاروان‎ها در دو مقطع به منطقه عملیاتی غرب و جنوب اعزام می‌شوند.

رستمی در خصوص نحوه اعزام کاروان راهیان نور برای اقشار مختلف محلات تصریح کرد: اعزام کاروان‌ها در ایام تابستان برای غرب کشور در مناطق عملیاتی بانه و کرمانشاه و در ایام عید برای مناطق عملیلاتی جنوب انجام می‌گیرد.

وی با تقدیر از همکاری اداره کل آموزش و پرورش و فرهنگیان در اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور تصریح کرد: از تمام ادارات و نهادهای فرهنگی درخواست می‌کنیم در راستای تقویت این حرکت عظیم فرهنگی که مورد تایید رهبر فرزانه انقلاب است اهتمام لازم را به عمل بیاورند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به برنامه‌های اردویی راهیان نور در سال جاری بیان داشت: از ابتدای سال در بحث اردوهای دانش‌آموزی 4 دوره به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام صورت گرفته است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان