اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. اسفند 1395 - 14:25   |   کد مطلب: 24044
مسئول اردویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
آغاز ثبت نام 4 هزار نفر از اقشار مختلف برای اعزام به راهیان نور
مسئول اردویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: ثبت نام 4 هزار نفر از اقشار مختلف مردم از 25 بهمن آغاز شده و تا 15 اسفندماه نیز ادامه دارد.
آغاز ثبت نام 4 هزار نفر از اقشار مختلف برای اعزام به راهیان نور

به گزارش صبح الوند، حسن ترکمان اظهار داشت: با آغاز اسفندماه و پایان یافتن مراحل اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان استان به مناطق عملیاتی، ثبت نام و اعزام اقشار مختلف مردم به اردوهای راهیان نور آغاز شد.

 

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور استان تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد، افزود: اعزام افراد از 29 اسفندماه امسال آغاز شده و در 45 دوره 4 روز، افراد برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

 

مسئول اردویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امکان مسافرت افراد با وسایل شخصی مهیا شده است، بیان کرد: افراد متقاضی برای سفر با خودروهای شخصی می‌توانند همانند دیگر افراد، برای ثبت نام در اردوهای راهیان نوربه حوزه‌های مقاومت بسیج به صورت انفرادی و یا خانوادگی ثبت نام کنند.

 

وی تصریح کرد: سپاه استان علاوه بر آمادگی برای پذیرائی و اسکان از تمامی مسافران ثبت نامی، آمادگی پذیرائی و اسکان 4 هزار نفر را نیز دارد که هزینه اسکان برای آنها رایگان بوده و برای پذیرائی نیز تنها 50 درصد هزینهاز آنها دریافت می‌شود.

 

ترکمان با اشاره به اینکه ما در تلاش هستیم تا هزینه زائران را کاهش داده و به 10 درصد برسانیم، گفت: افراد با حضور در مناطق عملیاتی جنوب از یادمان‌های والفجر8 در اروندرود و فاو، کربلای 4 و یادمان علقمه، شلمچه، معراج الشهدا اهواز، هویزه، دهلاویه، طلائیه، شوش دانیال و فتح‌المبین بازدید کرده و پس از آن به همدان باز می‌گردند.

 

وی افزود: ثبت نام 4 هزار نفر از اقشار مختلف مردم از 25 بهمن آغاز شده و تا 15 اسفندماه نیز ادامه دارد که افراد علاقمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 34228482 و 09183192874 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان