اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. اسفند 1394 - 14:01   |   کد مطلب: 16921
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان، از ممنوعیت جابه جایی مسافران نوروزی با ناوگان دولتی خبر داد و گفت: ناوگان دولتی حق جابه جایی مسافر در قالب کاروان راهیان نور را هم ندارند.
جابه جایی مسافران نوروزی با ناوگان دولتی ممنوع است

به گزارش صبح الوند، نصرت الله حیدری اظهار داشت: به کارگیری وسایل نقلیه مسافربری درون شهری، ادارات دولتی و سایر دستگاه ها  و ارگان ها در جا به جائی مسافران نوروزی ممنوع است.

وی با تاکید بر نظارت ظرفیت مجاز وسایل نقلیه مسافربری در مدت اجرای طرح نوروزی، گفت: همچنین حمل بارهای تجاری توسط وسایل نقلیه مسافربری به منظور تأمین امنیت مسافران ممنوع می باشد.

حیدری اظهار کرد: به منظور خدمات بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی انواع بروشور ، بنر، تراکت و کتابچه با موضوع تبلیغ، اطلاع رسانی، هشدار در خصوص سفرهای نوروزی و ارتقای ایمنی نصب و توزیع شود.

وی افزود: اجرای طرح کنترل نامحسوس حمل و نقل جاده ای با تاکید بر ایام نوروز، آمادگی سیستم های ITS و دوربین های ثبت وکنترل سرعت، تردد شمار، ثبت تخلفات و در محورهای استان، اعلام پیام های ترافیکی و توصیه های ایمنی برای استفاده کنندگان از راه ها در مدت اجرای طرح نوروزی از اهم اقدامات این اداره کل برای رفاه حال مسافران است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت: رانندگان باید علاوه بر رعایت ضوابط ایمنی حمل مسافر با ناوگان عمومی وسایل و تجهیزات ایمنی از قبیل وسایل گرمایشی، زنجیرچرخ، برگ معاینه فنی معتبر، کپسول آتش نشانی، جعبه کمک های اولیه و مثلث شبرنگ را به همراه داشته باشند.

وی اظهار کرد: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان باید آموزش های لازم در راستای سفرهای نوروزی به ویژه در قالب اردوهای راهیان نور را فرا گیرند.

حیدری افزود: همچنین باید شماره شکایات و بازرسی بر روی ناوگان های عمومی حمل و نقل و شرکت های امداد خودرو نصب و در معرض دید مسافران قرار گیرد..

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان