اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. اسفند 1394 - 7:50   |   کد مطلب: 17028
فرمانده انتظامي استان همدان از آمادگی کامل کلیه نیروهای این پلیس تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: پلیس همدان برای تامین امنیت در همه نقاط شهری، برون شهری و همه محورهای مواصلاتی مستقر هستند و در کنار مردم برای تامین امنیت آنها تلاش می‌کنند.
پلیس همدان برای نوروز 95 آمادگی کامل دارد/امنيت در نوروز برقرار است

به گزارش صبح الوند، سردار سرتیپ دوم پاسدار حاجي محمد مهديان نسب در گفتگو با خبر نگار ما، با تاکيد بر آمادگي کامل کارکنان انتظامي استان در تامين امنيت شهروندان در مناسبت هاي پاياني سال و به ويژه ايام نوروز اظهار داشت: بحمدالله امسال نيز همچون سنوات گذشته با برنامه ريزي ها وارائه آموزش هاي مفيد ومستمر آماده ارائه خدمات پليسي به شهروندان هستيم.

وی گفت: در راستاي اجراي طرح هاي نوروزي با پيگيري هاي انجام شده با ارگان ها وسازمان هاي ديگر، تعاملات خوبي را داشته ايم و در نظر است از تيم هاي احصايي سازمان هاي خدمات رسان در اين ايام استفاده بيش تر وفعال تري را براي امنيت و آسايش شهروندان ومسافران عزيز داشته باشيم .

مهدیان نسب اظهار کرد: با هماهنگي هاي انجام شده در طرح نوروزي امسال از تيم هاي پليسي بيش تري استفاده خواهد شد ودر نظر است نسبت به تقويت نيروي انساني و تجهيزات وامکانات تيم هاي موجود در اين طرح اقدام لازم صورت گيرد.

وی با اشاره به افزايش ايستگاه هاي پليسي نسبت به سال گذشته رويکرد ايستگاه هاي پليس را در سه محور بيان که عبارتند از: 1- رويکرد فرهنگي و ارشاد 2- رويکرد اطلاع رساني 3- رويکرد انتظامي، که عمده فعاليت هاي پليس را در حوزه فرهنگ دانست و با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) که فرهنگ مقوله بسيار مهمي است بر اين موضوع تاکيد کرد.

فرمانده انتظامي استان همدان افزود:‌ طرح ارتقاء انضباط و امنيت اجتماعي از جمله برنامه هاي عملياتي پليس است كه فرماندهي انتظامي استان با بهره‌جويي از توان اجرايي خود و استفاده از ظرفيت هاي استاني به منظور برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي و افزايش احساس امنيت اجتماعي شهروندان در روزهاي پاياني سال و تعطيلات نوروز سال آتي به مرحله اجراء گذاشته است.

وی وفاق جمعي، احساس مسئوليت و مشاركت عمومي در حوزه نظم و انضباط اجتماعي را از شاخصه‌هاي مهم در كسب توفيقات، ثبات و ارتقاء امنيت اجتماعي در استان عنوان كرد و گفت: اين توفيقات حاصل همراهي مردم در اجراي مطلوب طرح هاي انتظامي و افزايش توجه عمومي به توصيه ها و هشدارهاي پليس به دست آمده است .

مهديان نسب دربخش ديگري ازسخنان خود با تاكيد بر کنترل صنوف و محورهاي مواصلاتي استان توسط پليس اظهار کرد: به منظور پيشگيري از حوادث تلخ چهارشنبه آخرسال، والدين و خانواده ها حركات و رفتار فرزندان خود را كنترل كنند.

وي افزود: حوادث ناگوار چهارشنبه آخرسال و صدمات ديگري كه در اثر استفاده از مواد محترقه خطرناك ايجاد مي شود يادآور اين نکته است که مي توان با آگاهي از خطرات استفاده از اين مواد، بخش مهمي از حوادث را کاهش داد.

فرمانده انتظامي استان همدان درخاتمه با تاكيد بر ضرورت همراهي و کنترل فرزندان توسط والدين در چهارشنبه آخرسال گفت: والدين و خانواده ها  با کنترل حركات و رفتار فرزندان خود مي توانند در کاهش حوادث اين روز نقش مهمي را ايفا کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان