اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. اسفند 1394 - 10:17   |   کد مطلب: 17114
مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان همدان گفت: هر سال بهار كه از راه مي‌رسد، محورهاي ارتباطي استان نيز رنگ و روي بهاري مي‌گيرند و با خانه تكاني خود به استقبال نوروز و مهمانان نوروزي مي‌روند.
آغاز طرح ایمن سازی راههای مواصلاتی به یاری راهداران همدانی

به گزارش صبح الوند، ناصر محبی اظهار داشت: در نوروز امسال نيز همچون سال‌هاي گذشته راه‌هاي مواصلاتي همدان آغوش خود را براي مسافران نوروزي باز كرده‌اند تا بار ديگر خاطره خوشي را در ذهن آنان بر جاي گذارند.

وی گفت: راهداران،، كاركنان و عوامل اجرايي راه و شهرسازي همدان همگي با اقدامات راهداري مشغول خانه تكاني راه‌ها براي پذيرايي از مسافران هستند.

محبی در خصوص طرح راهداری نوروزی در استان اظهار کرد: از ابتدای اسفند تا کنون، در رابطه با علائم ایمنی در جاده ها 637 عدد تعویض ، یک هزار و 484 عدد جمع آوری، یک هزار و 499 عدد نصب و 47 هزار و 437 عددد نیز شستشوی تابلو انجام شده و این روند ادامه دارد.

وی افزود:  همچنین هشت هزار و 932 متر مربع لکه گیری با آسفالت سرد ،سه هزار و 440 متر مربع لکه گیری با آسفالت گرم و 75 هزار و 500 متر طول نیز درزگیری از اقداماتي است كه عوامل اجرايي راهداري همدان مشغول به انجام آن هستند.

مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان همدان گفت: در زمینه پاکسازی،  انجام یک هزار و 64 کیلومتر پاکسازی جاده، و یک هزار و 688 کیلومتر پاکسازی حریم راه از جمله تكاليف اين حوزه است كه هر سال با فرارسيدن فصل بهار انجام مي‌شود.

وی اظهار کرد: از ابتدای اسفند تا کنون ، تعمیر گاردریل به میزان 774 متر طول ، شستشوی گاردریل به میزان 101 هزار و 325 متر طول، شانه سازی راهها به میزان 622 کیلومتر و آزادسازی حریم به میزان یک هزار و 488 کیلومتر انجام شده است.

محبی درمورد تعمیرات نیز افزود:  تا کنون 49 عدد تعمیر چراغ چشمک زن، 11 کیلومتر تعمیرات روشنایی، هفت عدد تعمیر تابلو پیام متغییر، 53 عدد تعمیر ماشین های راهداری انجام شده و در ایام نوروز نیز 40 اکیپ تعمیرات برای خدمات دهی به مسافرین نوروزی در جاده ها مستقر می شوند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان