اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. اسفند 1394 - 7:55   |   کد مطلب: 16867
معاون عمراني استاندار همدان با اشاره به تمهيدات در نظر گرفته شده در ميزباني مناسب از مسافران نوروزي گفت: هماهنگي ستادها در برخورد مناسب و ميزباني شايسته از مسافران نوروزي از جمله موضوعات مهم است.
تمهیدات لازم برای استقبال و اسکان از مهمانان نوروزی در همدان فراهم شد

به گزارش صبح الوند، محمودرضا عراقي در کارگروه خدمات سفر استان همدان اظهار داشت: حضور گسترده مردم استان همدان پا به پاي ساير مردم ايران در انتخابات خبرگان و مجلس شوراي اسلامي قابل تقدير است.

وي گفت: مردم با حضور در انتخابات با هوشياري، آگاهي کامل و بهره گيري از فرهنگ غني به نظام و ارزش هاي ملي خود پاسخ دادند.

عراقی اظهار کرد: هفتم اسفندماه حماسه ديگري توسط ملت آفريده شده که اميدوارم مسئولان نيز بتوانند به خواسته هاي اين ملت به خوبي پاسخ دهند.

وی با اشاره به تمهيدات در نظر گرفته شده در ميزباني مناسب از مسافران نوروزي افزود: هماهنگي ستادها در برخورد مناسب و ميزباني شايسته از مسافران نوروزي از جمله موضوعات مهم است.

معاون عمراني استاندار همدان رسيدگي به وضعيت بيمارستان شبانه روزي غار عليصدر، مديريت بحران بويژه در مواقع بارندگي، باز بودن مراکز معاينه فني در ايام تعطيلات، اسکان دهي مناسب مسافران توسط آموزش و پرورش و شهرداري، پيگيري اي تي ام بانک ها و رفع مشکلات طي اين ايام، اطلاع رساني مداوم جوي از طريق هواشناسي به مسافران را از مهمترين خدمات مورد نظر براي تسهيل کردن سفر مسافران به استان عنوان کرد.

وي با بين اينکه براي معرفي آثار تاريخي و ظرفيت هاي استان به علاقمندان نيازمند ابتکار عمل هستيم گفت: ارسال پيامک در بدو ورود مسافران و معرفي آثار تاريخي استان در شبکه هاي ملي از مهمترين راهکارهاي مد نظر است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان