اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. بهمن 1394 - 22:57   |   کد مطلب: 16559
نخستین کارگاه ویرایشی عکس پرندگان و حیات وحش کشور در همدان برگزار می‎شود.
همدان میزبان نخستین کارگاه ویرایشی عکس پرندگان و حیات وحش کشور

به گزارش صبح الوند، نخستین کارگاه ویرایشی عکس پرندگان و حیات وحش کشور در همدان برگزار می‎شود.

مدیر مجتمع فنی تهران نمایندگی همدان در همین راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی ویرایش عکس پرندگان و حیات وحش برای نخستین بار در کشور در استان همدان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این کارگاه آموزشی فردا برگزار خواهد شد.

فاطمه عظیمی‌پور با بیان اینکه این کارگاه آموزشی از ساعت 13 تا 18 در مجتمع فرهنگی عین‌القضات همدان برگزار می‌شود، ادامه داد: 100 نفر از استان‌های مختلف برای حضور در این کارگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این کارگاه از استان‌های شمالی کشور، مشهد، تهران، همدان و ... حضور پیدا خواهند کرد، افزود: استاد این کارگاه یاسر هاشمی‌دلباز عکاس برگزیده کشور است.

مدیر مجتمع فنی تهران نمایندگی همدان با اشاره به اینکه به افرادی که در کارگاه آموزشی ویرایش عکس پرندگان و حیات وحش در همدان شرکت کنند گواهی ICS داده خواهد شد، بیان کرد: گواهی ICS مورد تأیید سازمان آموزش کشور است و به کسانی داده می‌شود که در دوره‌های آموزشی شرکت کرده باشند.

وی کار با فرمت خام در عکاسی، بازیابی مناطق پاور اکسپول و آندر اکسپول، بازیابی بافت، تقویت بافت، برجسته‌سازی اندام‌ها، نویزگیری، تغییرات پس‌زمینه، ترکیب‌بندی در عکس‌های پرندگان، ترکیب‌بندی در عکس‌های حیات وحش، فوتومونتاژ را از جمله رئوس مطالب کلاس آموزشی دانست.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان