اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1394 - 16:38   |   کد مطلب: 16399
دعوت نمایندگان مجلس از ملت برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن
22بهمن "عید ملی همه ایرانیان" است/حضور پرشور مردم امنیت را بالاتر می‌برد
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پررنگ و گسترده مردم نقش و جایگاه و پایگاه ایران را در جهان پررنگ تر می کند و سبب رعب و وحشت در دل استکبار جهانی و قوت قلبی برای کشورهای مسلمان و مظلوم است.
22بهمن "عید ملی همه ایرانیان" است/حضور پرشور مردم امنیت را بالاتر می‌برد

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وابستگی تمام عیار رژیم شاهنشاهی به استکبار جهانی و دین ستیزی و فساد به عنوان مهمترین دلایل نارضایتی مردم از رژیم ستم شاهی بود و چنین رویکردی از سوی مردم مسلمان ایران پذیرفتنی نبود و مردم موحد ایران علی رغم تمامی سخت گیری ها و اقدامات دین ستیزانه رژیم پهلوی پای ارزشها و اصول خود ایستادند و امروز نیز شاهد پایبندی به ارزشهای اسلامی هستیم.

 

امروز شاهد این هستیم که در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم توطئه های متعدد دشمنان، انقلاب به برکت زحمات امام، علما و پایمردی مردم استوار مانده و انشاء الله با حفظ شعائر اسلامی و دینی، حفظ هوشیاری و بصیرت، انجام به وظایف و تکالیف شرعی و قانونی عظم و سربلندی نظام مقدس اسلامی را تضمین خواهند کرد.

 

امیدواریم امسال هم چون سال های گذشته قطره ها به هم بپیودند وموج خروشان و عظیم ملت ایران با هر زبان و قومیتی بار دیگر با ندای وحدت و انسجام و حضور پرشور سر آغاز حماسه ای دیگر باشند .

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز از مردم خواستند تا سالروز سی‌وهفتین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را پرشور از همیشه برگزار کرده و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن درس تاریخی به دشمنان بدهند.

 

 

 

کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود و عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در این خصوص گفت: روز22 بهمن،  روز تجدید عهد با آرمان های امام بزرگوار و رهبر فرزانه انقلاب و همچنین تجدید عهد با آرمان های شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی است و از این روز می توان به عنوان عید ملی ما ایرانیان نام برد.

 

جلالی اظهار داشت: با حضور پر شور و پر رنگ خود ، روز های پرشکوه پیروزی انقلاب و روز های همدلی و در کنار هم بودن را یادآور می شویم و همانگونه که امام(ره) فرمودند که : «رمز بقا انقلاب همان رمز پیروزی و رمز پیروزی ، انگیزه الهی و وحدت بین مردم بود »را همچنان در بین خود گسترش می دهیم.

 

نماینده مردم شاهرود بیان داشت: با توجه به همه ی دشمنی هایی که در شرایط کنونی نسبت به این انقلاب وجود دارد با حضور مردم ، عملا به این دشمنان نشان خواهیم داد که هیچ چشم طمعی نمیتوانند به این انقلاب داشته باشند و مردم با تمسک به دین مبین اسلام و ارزش های الهی پشت رهبری و نظام ایستاده اند و همچنان به راهمان ادامه خواهیم داد.

 

 

 

محمد اسماعیلی نیا نماینده مردم کاشمر نیز گفت: استمرار انقلاب و استقلال،  تجلی راهپیمایی 22 بهمن است و هر چه حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن پرشور تر و بیشتر باشد ، حرکت دشمنان انقلاب کند تر می شود و در واقع دشمن خلع سلاح می شود.

 

عضو کمیسیون کشاورزی ادامه داد: هر انقلابی در سایه وحدت و انسجام شکل می گیرد و تداوم می یابد وتجلی تداوم این انسجام و وحدت و یک پارچگی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن صورت می گیرد.

 

اسماعیل نیا تصریح کرد: باید حضورمان را در راهپیمایی 22 بهمن جدی تر کنیم تا بتوانیم در این روز اردوگاه های دشمن را بهم بریزیم و پاسخی کوبنده برای آن ها باشیم.

 

 

سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس در این باره گفت: همیشه نگاه دنیا به حضور مردم ایران در پای صندوق های رای و راهپیمایی ها به خصوص راهپیمایی 22 بهمن بوده است و مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

 

حسینی افزود : هر چه حضور مردم باشکوه تر و پررنگ تر باشد توطئه های، توطئه گران خنثی خواهد شد و امنیت مملکت بالاتر خواهد رفت و همچنین دسیسه های دشمنان داخلی نیز که به دنبال دسیسه هستند خنثی خواهد شد و باید با این حضورمان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان صهیونیسم عالم بزنیم و دل مومنین دنیا را که دوست دار این انقلاب هستند شادتر کنیم و دشمنان را نابود سازیم.

 

 

 

ناصر کاشانی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دشمنان را خواهد داد و به آن ها نشان خواهد داد که مردم به نظام و انقلاب پای بند بوده و همانگونه که طی 37 سال گذشته همراه انقلاب بوده اند، همچنان پای آن ایستاده اند.

 

کاشانی ادامه داد: حضور پرشور در این راهپیمایی علاوه براینکه نشان دهنده حمایت مردمی انقلاب است نیز وحدت و و همدلی مردم ایران را به تصویر میکشد و پیام وحدت و انسجام و یک پارچگی را به گوش جهانیان خواهد رساند.

 

 

محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 22 بهمن روز ملی نظام جمهوری اسلامی است ، گفت: هرساله مردم ایران با حضور خود در دو راهپیمایی مهم روز قدس و 22 ببهمن پای سند حکومت اسلامی را مهر میکنند، امیدواریم امسال هم مانند هر سال با حضور گسترده و معنادار مردم، پاسخی محکم و کوبنده برای یاوه گویان غربی و کشورهای منطقه به خصوص عربستان خبیس و اسراییل داشته باشیم.

 

 

 

ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز نیز در این خصوص گفت: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی تجدید کننده نشاط مردم شریف ایران  اسلامی در 37 سال پیش به تبعیت از حضرت امام (ره)  است که به ظهور نشاندند است.

 

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که پر از آشوب است و رژیم های استکباری در حق مردم مظلوم جهان ظلم می کند، شعار اولیه این انقلاب که کونوا لِلظالِمِ خَصماً و لِلمَظلومِ عَوناً تجدید می شود و مردم در برابر ظالمان ودر کنار مظلومین می ایستند.

 

صادقی بیان داشت: روز22 بهمن روز تجدید عهد ،با آرمان های امام راحل که برای احیا دین مبین اسلام و ارزش های اسلام بود و همچنیین تجدید پیمان با مقام معظم رهبری که خلف صالح امام (ره) است و با رهبری های قاطع خود مواضع و صلابت امام را دنبال می کند و جایگاه واقعی ملت شریف ایران اسلامی را که صاحب حکمت و اقتدار و صاحب تصمیمات ارزشمند است را در منطقه و جهان اعلام می دارد.

 

نماینده مردم شیراز اظهار داشت: حضور پررنگ و گسترده مردم نقش و جایگاه و پایگاه ایران را در جهان پررنگ تر می کند و سبب رعب و وحشت در دل استکبار جهانی و قوت قلبی برای کشورهای مسلمان و مظلوم است.

 

صادقی در پایان تاکید کرد: راهپیمایی22 بهمن به جهانیان نشان خواهد داد، که مردم از آرمان های خود فاصله نگرفته اند و همچنان میثاق و پیمان خود را با آرمان های امام که در سال 1342 حرکت اولیه خود را آغاز کرد و در سال1357 به ثمر نشاند هستند و این نظام و انقلاب همچنان زنده و با صلابت با پشتوانه مردم پا برجاست.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان