اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. بهمن 1394 - 15:35   |   کد مطلب: 16360
استاندار همدان گفت: با بهره برداري از آزاد راه همدان - ساوه زمان تردد از همدان به تهران يکساعت کاهش يافت.
کاهش یک ساعته زمان تردد از همدان به تهران با بهره برداري آزادراه همدان - ساوه

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نيکبخت روز سه شنبه در آئين بهره برداري از قطعه پاياني آزاد راه همدان - ساوه اظهار داشت: امروز شاهد بهره برداري از قطعه پاياني آزاد راه همدان - ساوه هستيم که تاثيرگذار در تردد و رفت و آمد اهالي و ساکنان استان هاي غرب کشور است.

وي گفت: بهره برداري از اين طرح 50 کيلومتر از مسير همدان - تهران را کاهش داده و يکساعت زمان در تردد همدان - به تهران صرفه جويي مي شود.

نیکبخت با ذکر اينکه آزاد راه همدان - ساوه نقش مهمي در ايجاد ايمني براي مسافران دارد اظهار کرد: سالهاي گذشته و پيش از بهره برداري از اين طرح شاهد سوانح جاده اي زيادي در جد فاصل منطقه دخان و تجرک بوديم.

وی افزود: يکي از مزاياي برجسته اتمام آزاد راه همدان - ساوه اين است که اين طرح با همکاري و سرمايه گذاري بخش خصوصي انجام شده است.

استاندار همدان گفت: بهره برداري از قطعه پاياني آزاد راه همدان - ساوه ، تمامي استانهاي غرب کشور را به شبکه آزادراهي وصل کرد.

وي درباره طرح راه آهن همدان - تهران نيز اظهار کرد: با توجه به اجرايي شدن برجام و رفع تحريمهاي ظالمانه تا دو ماه آينده ريل هاي مورد نياز اين طرح به کشور وارد مي شود.

نیکبخت با ذکر اينکه زيرسازي خط ريلي همدان - تهران به اتمام رسيده است افزود: فراهم شدن زمينه ورود ريل به کشور بخش کوچکي از نتايج مثبت و ارزشمند اجرايي شدن برجام و رفع تحريم ها است.

وی گفت: در سفر هيات دولت به استان همدان هشت هزار و 600 ميليارد ريال اعتبار عمراني به اين استان اختصاص يافت که دو هزار و 500 ميليارد ريال از سهم سال جاري تاکنون به اين استان اختصاص يافته و اين شش طرح از محل سفر هيات دولت به همدان بهره برداري شد.

استاندار همدان با قدرداني از اعضاي هيات دولت بيان کرد: با اختصاص اعتبارات سفر هيات دولت به همدان طرح هاي خوبي اجرايي شده است.

وی اظهار کرد: سفرهاي هيات دولت به استانها مايه خير و برکت بوده بگونه اي که با اختصاص اعتبارات عمراني مصوب در سفرهاي استاني شاهد رشد و شکوفايي استان هستيم.

نیکبخت با قدرداني از حضور پرشور مردم همدان در استقبال از رئيس جمهوري اظهار کرد: هيات دولت با تخصيص اعتباراتي به استان همدان پاداش خوبي به اهالي اين استان داده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان