اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. بهمن 1394 - 11:33   |   کد مطلب: 16340
با حضور مقامات ارشد استانی؛
فاز اول شبکه فاضلاب شهری جورقان افتتاح شد
همزمان با هشتمين روز از دهه مبارک فجر فاز اول شبکه جمع آوري و انتقال فاضلاب شهر جورقان با حضور معاون عمراني استاندار و فرماندار همدان به بهره برداري رسيد.
 فاز اول شبکه فاضلاب شهری جورقان افتتاح شد

به گزارش صبح الوند، معاون امور عمراني استاندار همدان در آيين بهره برداري از فاز اول شبکه جمع آوري و انتقال فاضلاب شهر جورقان اظهار داشت: با توجه به کمبود روز افزون منابع آب، جمع آوري آبهاي سطحي و فاضلابها جهت برگشت به چرخه مصرف براي بخش کشاورزي و صنعت اهميت به سزايي دارد.

محمود رضا عراقي با اشاره به دستاوردهاي بين المللي دولت گفت: اميدواريم با توسعه روابط خارجي،توافقهاي بين المللي و رفع تحريمها شاهد بهبود اوضاع اقتصادي کشور و افزايش اعتبارات عمراني در سال آينده باشيم.

وي با بيان اينکه کاهش چشمگير درآمدهاي نفتي چيزي از عزم دولت براي خدمت به مردم نکاسته است، اظهار کرد: با مشارکت مردم در شرايط سخت اقتصادي نيز شاهدتوسعه زيرساختهاي خدماتي بوديم که سعي داريم با افزايش اعتبارات نياز کمتري به سهم مشارکت مردمي براي اجراي طرحهاي عمراني داشته باشيم.

فرماندار شهرستان همدان نيز با اشاره به مزين بودن کوچه هاي شهر جورقان به نام شهداي گلگون کفن اين منطقه اظهار داشت: هرچه داريم به برکت خون اين شهداست که امروز شاهد برکات اين انقلاب شکوهمند در اقصي نقاط کشور هستيم.

علي تعالي گفت: توسعه بيشتر مناطق محروم کشور از سياستهاي دولت تدبير و اميد است که در اين راستا توجه ويژه اي در توزيع اعتبارات کميته برنامه ريزي شهرستان به شهر جورقان داشتيم.

در ادامه معاون امور مشترکين شرکت آب و فاضلاب استان همدان هم اظهار کرد: تا کنون 2هزارو 97 متر از شبکه فاضلاب شهر جورقان و يک هزارو 850 متر از خط انتقال آن انجام شده است.

سعيد عبدالله زاده افزود :براي اجراي اين طرح تا کنون  8ميلياردو 451 ميليون ريال اعتبار اختصاص يافته که اعتبار مورد نياز براي اتمام طرح76 ميليارد ريال برآورد شده است.

وي گفت: عمليات اجرايي شبکه جمع آوري و انتقال فاضلاب شهر جورقان از سال 90آغاز و سال 1415 براي اتمام طرح پيش بيني شده که توليد فاضلاب اين شهر در سال مقصد 110ليتر در شبانه روز است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان