اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. بهمن 1394 - 11:24   |   کد مطلب: 16339
همزمان با ایام الله دهه فجر صورت گرفت؛
افتتاح چهارمين کلينيک فوق تخصصي علوم پزشکي در همدان
همزمان با ایام الله دهه فجر، با مشارکت موسسه خيريه درماني مهديه چهارمين کلينيک تخصصي و فوق تخصصي علوم پزشکي در همدان افتتاح شد.
افتتاح چهارمين کلينيک فوق تخصصي علوم پزشکي در همدان

به گزارش صبح الوند، کلينيک تخصصي و فوق تخصصي مهديه در منطقه خضريان همدان با حضور معاون سياسي و امنيتي استاندار همدان، فرماندار همدان ،رئيس دانشگاه علوم پزشکي و اعضاي هيئت‌ مديره موسسه درماني خيريه مهديه افتتاح شد.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي همدان ضمن قدرداني از مؤسسه خيريه مهديه و اقدامات خيرخواهانه مردمي براي ساخت پروژه‌هاي بهداشتي و درماني اظهار داشت: کلينيک ويژه دندانپزشکي شماره 3 در درمانگاه اعتماديه به زودي به بهره‎برداري مي‎رسد.

سيد حبيب‎ الله موسوي‌ بهار با اشاره به اينکه هم اکنون در حال مذاکره براي راه‎اندازي کلينيک ويژه دندانپزشکي شماره 4 دانشگاه هستيم، گفت: خدمات دندانپزشکي از نيازهاي اساسي بهداشتي افراد است که با ساخت اين کلينيک‌ها با کمک خيران در مناطق مختلف استان زمينه ارائه خدمات توسط پزشکان و دندانپزشکان فراهم مي‌شود.

وي اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکي همدان آمادگي دارد که به درخواست خيران مکانهاي بلا استفاده را تجهيز و تعمير کند و با استقرار بخشهاي درماني و تامين پزشک متخصص نسبت به راه‌اندازي کلينيک‌هاي تخصصي و فوق تخصصي جديد اقدام نمايد.

معاون سياسي، امنيتي استاندار همدان نيز اظهار داشت: نام کلينيک مهديه تداعي‎کننده شهيد محراب آيت‌الله مدني است و اين اقدامات خيرخواهانه نشان از اثرگذاري خيرات و برکات اين شهيد بزرگوار در همدان است که رهبر نهضت حضرت امام خميني(ره) در استان و غرب کشور بود.

محمدابراهيم الهي‎تبار، اعضاي هيئت مديره درمانگاه خيريه مهديه را سرمايه‎هاي گران‌سنگ استان همدان دانست و گفت: هيئت‌ مديره مرکز خيريه مهديه اقدامات اثربخشي را در تمام نقاط شهر همدان به سرانجام رسانده‌اند.

وي با تأکيد بر اهميت استفاده از ظرفيت‌هاي بخش خصوصي در بخش بهداشت و درمان اظهار کرد: با راه‌اندازي اين کلينيک ويژه در اين موقعيت جغرافيايي شهر همدان علاوه بر خدمات‌رساني به مردم محروم منطقه از بار مراجعه به مرکز شهر و بيمارستان‌هاي دولتي مي‌کاهد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکي همدان نيز اظهار داشت: 350 ميليون تومان براي تعميرات و تجهيز کلينيک تخصصي و فوق تخصصي مهديه هزينه شده است و اين کلينيک متعلق به درمانگاه خيريه مهديه است که با امضاي تفاهمنامه به مدت 10 سال در اختيار دانشگاه علوم پزشکي همدان قرار گرفته است.

محمدرضا عباديان با بيان اينکه تمام شهرستان‌هاي استان از کلينيک تخصصي برخوردار هستند، افوزد: کلينيک مهديه نمونه‌اي از خدمات دولت تدبير و اميد و همکاري بخش خيريه براي ارائه خدماتي بهداشتي و درماني به مردم است.

وي گفت: اين کلينيک، چهارمين کلينيک ويژه تخصصي و فوق تخصصي دانشگاه علوم پزشکي در سطح شهر همدان است و بزودي يک کلينيک ويژه دندانپزشکي نيز بهره‌برداري مي‌شود.

عبادیان اظهار کرد: پيش از اين کلينيک تخصصي و فوق تخصصي شيخ‌الرئيس، امام خميني(ره) و مباشر کاشاني در شهر همدان به صورت دولتي به مردم خدمات ارائه مي‌دهند.

وي افزود: کلينيک مهديه ظرفيت استقرار 30 پزشک متخصص را دارد که تاکنون 10 پزشک جذب شده است و هر روز از ساعت 15 تا 20 آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان