اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. بهمن 1394 - 10:04   |   کد مطلب: 16171
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ثبت نام طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده در همدان آغاز شد.
ثبت نام طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده در همدان آغاز شد

به گزارش صبح الوند، مهرداد خورشیدوند با اشاره به آغاز طرح تعویض و جایگزینی تاکسی‌های فرسوده در همدان اظهار داشت: این طرح امروز آغاز شد و تمام تاکسی‌های مدل 83 و قبل باید به دفاتر پیشخوان دولت در شهر همدان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تاکسیرانان باید برای ثبت نام و تشکیل پرونده مدارک لازم را به همراه داشته باشند، گفت: این مدارک شامل اصل پروانه بهره‌برداری، اصل پروانه فعالیت، اصل کارت خودرو، اصل کارت ملی و اصل سند خودرو است.

خورشیدوند با بیان اینکه تاکسیرانان هنگام ثبت نام و ارائه مدارک اولویت خود را برای دریافت خودرو سمند و پژو 405 اعلام کنند، اظهار کرد: سه بانک تجارت، ملت و پارسیان به عنوان بانک عامل در این طرح انتخابا شده اند.

وی با بیان اینکه تاکسی دارانی که رقم پلاک سمت راست خودروی آنها به عدد سه ختم می‌شود‌، باید امروز به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند، افزود: این کار برای سهولت در ارائه خدمات انجام شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان از تاکسی‌ دارانی که رقم پلاک سمت راست خودرو آنها به چهار ختم می‌شود خواست طی فردا و آنهایی که به عدد یک ختم می‎شود نیز در تاریخ 21 بهمن ماه به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

وی از اعطای وام 20 میلیون تومانی با نرخ 16 درصد با دوره بازپرداخت چهارساله که ماهانه حدودا 570 هزار تومان قسط بازپرداخت تعیین شده خبر داد و گفت: 5 میلیون تومان نیز توسط دولت برای اسقاط خودروی فرسوده تعلق می‌گیرد و مانده مبلغ قیمت خودرو را تاکسیرانان پرداخت می‌کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان