اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. بهمن 1394 - 8:49   |   کد مطلب: 16094
سرپرست روابط عمومی آموزش و پرورش استان خبر داد:
امروز، زنگ انقلاب در همه مدارس استان همدان نواخته می شود
سرپرست اداره ی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی زنگ انقلاب در مدارس استان نواخته می شود.
12 بهمن، زنگ انقلاب در همه مدارس استان همدان نواخته می شود

به گزارش صبح الوند، محمد پورداود ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: مراسم نواختن زنگ انقلاب روز دوشنبه 12 بهمن ماه، سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)  به کشور رأس ساعت 33/9 دقیقه در مدارس سراسر استان برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم به صورت نمادین و با حضور مسوولین استان در آموزشگاه ریحانه النبی (ص) همدان برگزار خواهد شد.

پورداود اظهار کرد: با توجه پیروزی کشورمان در دیپلماسی هسته ای و اجرای موفقیت آمیز برجام که با هدایت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و تدبیر دولتمردان به ویژه رییس جمهور محترم صورت گرفت، این موضوع در آیین های ویژه دهه ی فجر برای دانش آموزان بیش از پیش تبیین خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت دو انتخابات پیش رو، افزود: در برنامه های دهه ی فجر امسال بحث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مورد تأکید قرار خواهد گرفت.

سرپرست اداره ی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که  همزمان با  سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی در مدارس استان به اجرا در می آید، گفت: دیدار تشکل‌های دانش‌آموزی با نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نماز شکر در مدارس دوره ی متوسطه، برگزاری یادواره ی شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده، جشن تکلیف دانش‌آموزی، اعزام راویان انقلاب به شهرستان‌ها و مناطق، پخش فیلم‌های مربوط به انقلاب اسلامی و اجرای سرورد 1357 نفری دانش‌آموزان در 22 بهمن از  جمله برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه ی فجر امسال است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان