اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. بهمن 1394 - 15:30   |   کد مطلب: 16035
استاندار با تقدير از تلاش هاي مدير کل و نيروهاي اطلاعات استان شرايط امنيتي حاکم بر همدان را بهترين توصيف کرد.
بهترين شرايط امنيتی در همدان حاکم است/از اجراي اقتصاد مقاومتي در بحث برجام غافل نمي شويم

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نيکبخت در همايش مديران و متوليان فرهنگي، سياسي و آموزشي استان همدان اظهار داشت: با مديريت مطلوب ، بهترين شرايط امنيتي در استان حاکم است و اين شرايط موجبات دلگرمي مردم را فراهم آورده است.

وي گفت: اين شرايط باعث شده سرمايه گذاران محيط امن استان را تشخيص دهند و بنده از اين شرايط اظهار رضايت دارم و قدرداني مي کنم.

نیکبخت با تبريک فرارسيدن يوم الله دهه فجر و سالروز پيروزي انقلاب و يادآوري دو انتخابات در اسفند ماه و اجراي برجام ، اظهار کرد: اين مناسبت هاي ارزشمند بايد ما را ياد شهدا بيندازد زيرا همه توفيقات از جمله پيروزي انقلاب اسلامي و برجام نتيجه ايثارگري هاي شهداست و اگر ايثار شهدا و  حمايتهاي مردم از نظام و دولت نبود در مذاکرات هسته اي اين توفيقات را به دست نمي آورديم.

وی افزود: به دليل رشادت ها ، دلاوري ها و فداکاري و ايثارگري شهدا  و ايثارگران در دفاع مقدس است که رئيس جمهور آمريکا به اين نتيجه مي رسد که جنگ با ايران نتيجه ندارد و خون پاک شهداست که توفيقات را در صحنه بين المللي تضمين کرده است.

استاندار همدان با تشريح شرايط امنيتي منطقه، گفت: اگر ايران در اين شرايط بحراني منطقه به دنبال اجراي اقتصاد مقاومتي است و مي خواهد توسعه را با منش هاي ايراني – اسلامي پيش ببرد، نتيجه فداکاري ايثارگران است.

وی اظهار کرد: ايران در امن ترين شرايط براي آينده کشور برنامه ريزي مي کندو اين امنيت نتيجه تلاش سربازان گمنام است که شبانه روز خود را صرف ايجاد امنيت و حفاظت از امنيت کشور مي کنندو بايد قدردان سربازان گمنام امام زمان(عج) باشيم .

نيکبخت افزود: به رغم مرز گسترده اي که ايران با همسايگان دارد تلاش سربازان انقلاب وگمنام باعث شده تا شاهد هيچ تعرضي به مرزهاي کشور نباشيم و نتيجه تلاش نيروهاي جان برکف اطلاعات ، بهترين امنيت داخلي وخارجي براي ايران اسلامي شده است.

وي گفت: دنيا در مبارزه با تروريسم فهميده که بايد از ايران کمک بگيرد و اين توفيقات نشانگر آن است که مردم پاک و مومن و دلبسته نظام و انقلاب هستند و همين مردم در انتخابات پيش رو اثبات خواهند کرد که از نظام و انقلاب حمايت خواهندکرد.

استاندار همدان با يادآوري سخنان رييس جمهور در گردهمايي استانداران درباره تاثيرات استقبال مردم همدان از کاروان تدبير و اميد در موضع گيري صريح ايران توسط رئيس جمهور در سازمان ملل اظهار کرد: حضور مردم  در صحنه همواره موثر بوده و جا دارد باز هم از مردم شريف وانقلابي استان به خاطر حضور در آن حماسه تشکر کنم.

وی افزود: راهپيمايي 22 بهمن ماه پيام ديگري براي مردم دنيا خواهد بود و مردم نشان مي دهند که نظام جمهوري اسلامي و رهبري را دوست دارند .

نیکبخت گفت: حمايت مردم سبب توفيق در مذاکرات هسته اي شد و در مذاکرات هسته اي با آنکه ايران با 34 کشور مذاکره مي کرد، اما چون حرف ايران اسلامي حق بود و حمايت ملت و پشتوانه مردمي و هدايت رهبري و تدبير ودرايت دولت تدبير و اميد و هوشمندي تيم مذاکره کننده هسته اي را داشت، حق خود را از دنيا گرفت.

وی با يادآوري سفر هيات هاي سرمايه گذاري و اقتصادي خارجي به کشور از قبل برجام اظهار کرد: قراردادهاي رئيس جمهور در ايتاليا بسيار ارزشمند بود و اکنون رقابت بين دنيا است تا بتوانند ايران را راضي به پذيرش خود کنند و ايران الآن با شرط و شروطي چون انتقال تکنولوژي، استفاده از نيروي ايراني و انجام صادرات به نام ايران، سرمايه گذاري دنيا در ايران را مي پذيرد.

استاندار همدان افزود: با اين شرايط، از اجراي اقتصاد مقاومتي در بحث برجام غافل نمي شويم و حتما آن را ملحوظ نظر مي دانيم.

وی با يادآوري برگزاري انتخابات هر ساله در ايران، گفت: اکثر انتخابات ها در ايران سالم بوده اند و بخوبي برگزار شده اند و مردم بخوبي ورود کرده اند و حضور مردم پيام داشته و موجبات خوشحالي دوستان ايران و نگراني دشمنان کشور را فراهم آورده اند و دولت قطعا در انتخابات امانتدار راي مردم خواهد بود.

نيکبخت اظهار کرد: تمام تلاش بر حضور حداکثري مردم است و هر کس را مردم پسنديدند و انتخاب کردند، براي همه محترم است.

وي با بيان اينکه بنا به بيانات رهبر معظم انقلاب، "همه ما قابليت اشتباه داريم"، افزود: اميدواريم که شوراي محترم نگهبان با ورود ارزشمند به بررسي صلاحيتها موجبات دلگرمي مردم و شادي و شور بيشتر در انتخابات را فراهم کند

استاندار همدان گفت: شوراي نگهبان متشكل از روحانيون بزرگ، عالم و فرهيخته است و قطعا مسائل را مدنظر قرار خواهدداد و در بررسي ها عنايت خواهد كرد تا اگر حقي از كسي ضايع شده ، ادا شود.

 

وی اظهار کرد: همه طالب اين هستيم كه در انتخابات امسال مشاركت حداكثري شود و نشاط را شاهد باشيم و اصل، راي مردم و انتخاب مردم است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان