اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. دى 1394 - 14:55   |   کد مطلب: 15834
استاندار همدان در ديدار با خانواده شهيدان بابايي و رحيمي:
ارزش ايثارگری شهدا و خانواده آنها هيچ زمانی کهنه نمی شود
استاندار همدان، گفت:ارزش ايثارگري شهدا، خانواده شهدا و ايثارگران و جانبازان هيچ زماني کهنه نمي شود و نظام جمهوري اسلامي همواره از اين توشه ارزشمند استفاده مي کند.
ارزش ايثارگری شهدا و خانواده آنها هيچ زمانی کهنه نمی شود

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نيکبخت، در ديدار با خانواده شهيد محمد رضا بابايي ، اظهار داشت: خانواده شهدا سرمايه هاي معنوي خود را به نظام ، انقلاب ، دين و مملکت اهدا کرده اند و اگر ايران امروز در جهان و منطقه آسايش و امنيت دارد ، نتيجه ايثارگري و ايستادگي شهدا و خانواده آنهاست که بايد قدر بدانيم.

وي افزود: خصومت ابرقدرت ها امروز و فردا با اجراي برجام برطرف و در دنيا حقانيت ايران ثابت مي شود که اين نتيجه رشادتهاي شهدا و ايثارگران در دفاع مقدس است.

استاندار تصريح کرد: اگر استکبار آن رشادت ها را نمي ديد، به اين راحتي سازش نمي کرد و تسليم حقانيت ايران نمي شد زيرا آنها هميشه از گزينه جنگ روي ميز سخن مي گفتند.

نيکبخت خاطرنشان کرد: هرچه سربلندي ايران و نظام دارد از ايثارگري و خون پاک شهداست و ما بايد خودمان را مديون خانواده شهدا بدانيم و اين تعارف نيست.

در اين ديدار پدر شهيد بابايي از حضور استاندار در منزل شهيد تشکر و براي موفقيت وي دعا کرد.

همچنين استاندار در ديدار با خانواده شهيد محسن رحيمي همداني ، گفت: خانواده شهدا اميدوارانه و فقط با اعتقاد و ايمان، مقاومت کردند و اين سبک زندگي مي تواند براي همه ما الگو باشد.

نيکبخت با يادآوري مشکلات و فداکاري هاي همسران شهدا ، ادامه داد: رفتار همسران شهدا در تربيت فرزندان شهيد و فداکاري و ايثار در حفظ راه شهدا ، حرکتي با عظمت است که مي تواند تابلويي از صبر، ايثار و مقاومت باشد و بايد از اين رفتار و حرکت عظيم درس گرفت.

وي افزود: مردم در نظام جمهوري اسلامي هر کجا لازم بود، شهيد دادند اما عقب ننشستند و اکنون نيز در شرايطي که دنيا و منطقه در آشوب است اما هيچ عامل قهري و تحکمي نتوانست روي مردم مقاوم ايران اثر بگذارد.

استاندار تصريح کرد: عظمت امروز ايران را شهدا آفريده اند و بايد اين را قدر بدانيم. در اين ديدار خانواده شهيد رحيمي از اينکه استاندار همدان به عنوان اولين استاندار همدان است که در منزل اين شهيد حضور يافته، تقدير و تشکر کردند.

در اين ديدارها که معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار، مدير کل بنياد شهيد و ايثارگران استان، مشاور استاندار در امور جانبازان و رييس بنياد شهيد شهرستان همدان حضور داشتند، استاندار علاوه بر رسيدگي به برخي مسايل خانواده شهدا، دستور داد، با توجه به اينکه اين دو شهيد معزز از پرسنل استانداري بوده اند، زين پس هر آنچه در قالب رفاهيات به کارمندان اين دستگاه داده مي شود، به خانواده شهداي استانداري نيز پرداخت شود.

در اين ديدارها استاندار همدان با اهداي سپاس نامه از خدمات ايثارگرانه خانواده دو شهيد تقدير کردند.

شهيد محمد رضا بابايي متولد سال 1343 و از پرسنل استانداري همدان و مجرد بوده که با عضويت در بسيج به جبهه هاي حق عليه باطل اعزام و در 2 اسفند ماه سال 64 در منطقه فاو در عمليات والفجر8 به فيض شهادت نايل مي شود.

همچنين شهيد محسن رحيمي همداني متولد سال 1334 و از پرسنل استانداري همدان و متاهل بوده که از وي دو فرزند پسر به يادگار مانده است، اين شهيد بزرگوار در 25 تيرماه سال 61 در بمباران منطقه 600 دستگاه همدان به درجه رفيع شهادت نايل مي آيد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان