اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. دى 1394 - 8:52   |   کد مطلب: 15770
استاندار همدان گفت: حکام عربستان با اقدامات خود به دنبال نا امن کردن منطقه هستند و امروز هر جا که مسلمانان گرفتارند، دست آل سعود در ايجاد اين گرفتاري ديده مي شود.
ردپای آل سعود در تمامی نا آرامی های منطقه کاملا مشهود است/حکام سعودي دیکتاتورهای منفور در منطقه

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نيکبخت در شوراي برنامه ريزي استان همدان، با تقدير از عملکرد محيط زيست استان همدان اظهار داشت: منابع طبيعي و هواي خوب استان همدان از مهمترين سرمايه هاي استان به شمار مي رود که بايد در حفظ آن تمام تلاش خود را به کار بگيريم.

وی گفت: توسعه صنعت، توليد و اشتغال در استان بايد به شرط حفظ محيط زيست باشد چرا که اين نعمت خدادادي امانت نسل آينده در دست ما است.

نیکبخت اظهار کرد: سازمان محيط زيست جزو يکي از دستگاه هاي نظارتي به شمار رفته که بي توجهي و عدم تامين نيازهاي مالي در آن مي تواند موجب به خطر افتادن وضعيت منابع طبيعي استان شود.

وی افزود: دولت تدبير و اميد حفظ محيط زيست را يکي از مهمترين اولويت هاي خود قرار داده و توجه به محيط زيست در اين دولت از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.

استاندار همدان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به کاهش اعتبارات استاني نسبت به سال گذشته گفت: واگذاري پروژه ها به بخش خصوصي بايد باشتاب تر انجام شود و مسئولان نيز سعي کنند موانع موجود بر سر راه اين واگذاري ها را برطرف کنند.

وی به جلسه اخير خود با بنياد تعاون ارتش اشاره کرد و اظهار داشت: در اين جلسه توافق شد تا دو مورد از پروژه هاي بزرگ که نيازمند 1500 ميليارد ريال اعتبار است توسط اين بنياد در شهر همدان عملياتي شود.پ

نیکبخت با اشاره به مراسم تجليل از کشاورزان استان افزود: هم اکنون 45 درصد از زمين هاي زراعي استان به شيوه آبياري نوين مجهز هستند که اميدواريم با ظرفيت هاي موجود استان در بخش کشاورزي اين رقم بيشتر شود.

وی با تسلیت مجدد اعدام شیخ نمر توسط آل سعود با محکومیت این اقدام نابخردانه گفت: حکام عربستان با اقدامات خود به دنبال نا امن کردن منطقه هستند و امروز هر جا که مسلمانان گرفتارند، دست آل سعود در ايجاد اين گرفتاري ديده مي شود.

استاندار همدان اظهار کرد: حکام سعودي با اين اقدامات نابخردانه خود امروز منفور و به ديکتاتور در منطقه تبديل شده اند و بزودي به عاقبت ديکتاتورها دچار خواهند شد.

وی سفارت هر کشور را حکم خاک آن کشور دانست و با نفي هرگونه تعرض به اين اماکن افزود: در حاليکه دولت يازدهم تمام تلاش خود را براي تعامل با دنيا به کار گرفته است، اقدامات خود سرانه و غيرقانوني مي تواند به اين هدف ضربه بزند.

نیکبخت با اشاره به برگزاري انتخابات خبرگان و مجلس شوراي اسلامي در هفتم اسفند ماه سالجاري گفت: مرحله اول انتخابات که مربوط به هيات هاي اجرايي بود به خوبي اجرا شد و اعضا نيز سعي کردند تا بدون هيچ حب و بغضي قانون را اجرايي کنند.

وی اظهار کرد: 98 درصد از کانديداهايي که نام نويسي شده بودند تاييد شده اند و کار اعتراض نيز ديروز به پايان رسيده است.

استاندار همدان افزود: مردم مسئولان را امين خود مي دانند و انتظار دارند که بدون هيچگونه جانبداري و طرفداري مردم را به حضور حداکثري در انتخابات تشويق کنند.

وي گفت: مردم استان همدان همواره در خط مقدم مسائل سياسي کشور پشتيباني خود را از نظام و دولت نشان داده اند و اميدواريم با حضور سرنوشت ساز خود در انتخابات اين دوره نيز آينده کشور را به دست افراد اصلح بسپارند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان