اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. دى 1394 - 16:21   |   کد مطلب: 15664
استاندار همدان گفت: تمهيدات لازم براي حمايت از باشگاه پاس فراهم است و پاس هيچ مشکلي نخواهد داشت.
تمهيدات لازم براي حمايت از باشگاه پاس همدان فراهم است

به گزارش صبح الوند، محمدناصر نيکبخت در جلسه هيات مديره باشگاه پاس همدان اظهار کرد: بهترين امکانات را براي باشگاه پاس همدان فراهم کرده ايم و انتظار داريم تيم از شرايط فعلي خارج شود.

وي اضافه کرد: در پرداختي مالي به اعضاي تيم تاکنون حتي بهتر از برخي تيم هاي ليگ برتري عمل کرده ايم و از لحاظ تجهيزات نيز در حد تيم هاي حرفه اي بسترها را مهيا ساخته ايم.

نيکبخت بيان کرد: خوشبختانه پاس از شرايط بحراني انتهاي جدول خارج شده اما از کادر فني اين انتظار را داريم که در نيم فصل دوم با کسب نتايج مطلوب، رضايتمند ظاهر شوند.

وي با قدرداني از سرمربيان سابق تيم پاس در فصل جاري گفت: مربيان قبلي نيز در حد توان خود تلاش داشته اند و از زحمات آنان قدرداني مي کنم.

استاندار همدان با قدرداني ويژه از مجتمع فولاد ويان در حمايت همه جانبه از تيم گفت: فولاد ويان حمايت بسيار خوبي از تيم داشته است و قدردان اعضاي هيات مديره و مديرعامل اين مجتمع هستيم.

نيکبخت يادآور شد: دغدغه اي به لحاظ حمايتي نداريم اما توقع داريم پاس در نيم فصل دوم بتواند به شرايط بهتري در جدول رده بندي دست يابد.

استاندار همدان با تاکيد بر جذب بازيکنان با کيفيت گفت: انتظار دارم کادر فني بازيکنان با کيفيت و موثر را جذب کنند تا نيم فصل دوم به لحاظ فني دغدغه اي وجود نداشته باشد.

وي افزود: براي پاس در حد توان استان حمايت لازم را داشته و داريم و اميدواريم نيم فصل دوم شاهد نتايج بهتري باشيم.

وي با اطلاع از نيازهاي فني تيم در خطوط مختلف، اکبر محمدي را مربي توانمندي دانست و گفت: به تصميم اعضاي هيات مديره در انتخاب اکبر محمدي احترام مي گذارم و براي وي در نيم فصل دوم آرزوي موفقيت دارم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان