اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. دى 1394 - 10:50   |   کد مطلب: 15633
استاندار همدان بر حمايت از سرمايه گذار در هر شرايطي از سوي مديران استان تاکيد کرد.
مديران همدان در هر شرايطي از سرمايه گذار حمايت کنند

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نيکبخت در جلسه اي با حضور جمعي از مديران استان اظهار داشت: سرمايه گذار به اميد حمايت مي آيد و بايد مديران از سرمايه گذار حمايت کنند.

وی گفت: قوانين خوبي مانند واگذاري طرح هاي نيمه تمام يا احداث شهرکهاي صنعتي خصوصي براي توسعه بخش خصوصي مصوب شده است و بايد از اين قوانين در راستاي حل مشکلات کشور و به ميدان آوردن بخش خصوصي استفاده کرد.

نیکبخت اظهار کرد: دولت تاکيد دارد که پروژه هاي نيمه تمام که زير 50 درصد پيشرفت فيزيکي دارند با شرايط خوبي که در نظر گرفته است به بخش خصوصي واگذار شود .

وی افزود: 400 هزار ميليارد تومان طرح کلنگ زني شده در کشور وجود دارد که وضعيت آنها موجب وهن نظام شده و بايد به کمک بخش خصوصي تمام شوند.

استاندار همدان گفت: در شرايطي که مقام معظم رهبري بر اقتصاد مقاومتي تاکيد دارند و دولت خواهان استفاده از توانايي بخش خصوصي است  و حتي مي خواهد پروژه هاي به بهره برداري رسيده را با ارايه تسهيلات به فعالان اين بخش واگذار کند، بايد از سرمايه گذار و بخش خصوصي در استان حمايت کامل شود.

وی اظهار کرد: نظارت بايد باشد و قانون بايد رعايت شود اما در اجراي قانون نبايد افراط و تفريط داشت و مديران را با اتهامي از حمايت بخش خصوصي ترساند.

نيکبخت افزود: مديران سازمان بازرسي و ديوان محاسبات استان، انسانهاي صاحب نظر و عادلي هستند و به گزارش خلاف توجه نمي کنند.

وي در پايان تاکيد کرد که بايد تمام توان را به کار گرفت تا به کمک بخش خصوصي و سرمايه گذاري اين بخش در جاهايي که از بيت المال هزينه شده و بيت المال معطل مانده و بي استفاده و ناتمام است، طرح ها فعال شده و بيت المال ضايع نشده و بلااستفاده نماند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان