اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. دى 1394 - 12:14   |   کد مطلب: 15510
استاندار همدان شرايط استان را براي سرمايه گذاري همه تشکيلات اقتصادي وزارت دفاع فراهم دانست و خواستار استفاده اين وزارتخانه و ترغيب آن به سرمايه گذاري در استان شد.
شرايط همدان برای سرمايه گذاری تشکيلات اقتصادی وزارت دفاع فراهم است

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نيکبخت در ديدار با مديران وزارت دفاع در استان، گفت: تشکيلات اقتصادي وزارت دفاع در استان ها فعاليتهاي ارزشمندي که مي تواند در توسعه مناطق تاثيرگذار باشد، انجام داده و در اين زمينه توانمندي خوبي دارند.

وي گفت: با توجه به استعدادهاي فراوان استان اينگونه فعاليتها در استان نبوده و تعريف نشده است ، همدان در کشاورزي مستعد است و در گردشگري رتبه اول کشور را دارد اما با جميع اين شرايط ، اينجا سرمايه گذاري نشده است.

نیکبخت اظهار کرد: شما مديران استاني بايد نگاه را عوض کنيد و با ورود به استان از فرصت استان همدان استفاده کنيد و با سرمايه گذاري وزارت دفاع بخصوص در دامداري، صنايع تبديلي کشاورزي و گردشگري درآمدزايي بيشتري داشته باشيد.

وی افزود: در صورت سرمايه گذاري وزارت دفاع در استان تمام امکانات فراهم شده و تسهيلات بانکي نيز ارايه خواهد شد زيرا سرمايه ها بايد فعال شود و کار توليدي وظيفه هر ايراني توانمند و علاقمند به کشور است.

استاندار همدان گفت: وزير دفاع، انساني صاحبنظر و توانمند است و شما مديران استاني علاقمندي و شرايط استان را منتقل کنيد که سرمايه گذاري در صنايع تبديلي، دامداري، دامپروري و امور خدماتي  و بندر خشک مدنظر استان است.

وی با يادآوري شرايط پسابرجام و ورود کشورهاي خارجي براي سرمايه گذاري بار ديگر خواستار سرمايه گذاري تشکيلات اقتصادي وزارت دفاع در استان با توجه به تاکيدات مقام معظم رهبري درخصوص توليد داخلي و استفاده از ظرفيتها و توان دولت در بهبود معيشت مردم شد.

در اين نشست مديران استاني وزارت دفاع نيز به بيان عملکرد و مسايل کاري حوزه خود با استاندار پرداختند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان