اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. آذر 1394 - 21:41   |   کد مطلب: 15199
به همت دو نفر از عکاسان جوان و خوش ذوق همدانی، نمایشگاه عکس "قدم به قدم تا حرم عشق" با محوریت مراسم پیاده روی اربعین 94 در همدان برگزار می شود.
نمایشگاه عکس "قدم به قدم تا حرم عشق" در همدان برگزار می شود

به گزارش صبح الوند، بهزاد علیپور یکی از عکاسان خبری همدان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: نمایشگاه عکس سوگواری اربعین ویژه مراسم پیاده روی اربعین با عنوان "قدم به قدم تا حرم عشق" از 22 آذر در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه عکس ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

علیپور اظهار کرد: پیاده روی زائران نجف تا کربلا در اربعین حسینی به عنوان بزرگترین رویداد جهان تشیع هر سال با حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله  الحسین (ع) از سراسر دنیا برگزار می شود که در این مراسم علاوه برحضور شیعیان، شاهد حضور مسلمانان اهل سنت و از پیروان سایر ادیان نیز هستیم و به همین علت، ضروری است این رویداد بزرگ را در نگاه انسان‌های آزاده جهان به تصویر بکشیم.

وی افزود: مراسم افتتاحیه نمایشگاه "قدم به قدم تا حرم عشق" در روز یکشنبه 22 آذر در همدان برگزار خواهد شد.

این عکاس خبری گفت: در این نمایشگاه 60 تابلو عکس نفیس در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد که عواید حاصل از فروش تابلوها وقف امور خیریه استان همدان می‌شود.

گفتنی است که این نمایشگاه به همت دو عکاس هنرمند همدانی "بهزاد علیپور" و "پوریا پاکیزه" برگزار خواهد شد.

نمایشگاه عکس "قدم به قدم تا حرم عشق" در نگارخانه استاد زنگنه واقع در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی از 22 آذر ماه سال جاری و بمدت 5 روز، از ساعت 16 الی 19 پذیرای حضور علاقه‌مندان است.

نمایشگاه عکس "قدم به قدم تا حرم عشق" در همدان برگزار می شود
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان