اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مهر 1394 - 10:40   |   کد مطلب: 14068
کارشناس اداره کل حفاظت محیط زیست خبر داد:
برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت زیست محیطی در همدان
کارشناس ترویج و آموزش محیط زیست اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: دوره های آموزشی ضمن خدمت با عنوان آموزش زیست محیطی در همدان برگزار می شود.
برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت زیست محیطی در همدان

به گزارش صبح الوند، عباس ایزدی اظهار داشت: با امضای  تفاهم نامه همکاری اداره حفاظت محیط زیست استان همدان و آموزش و پرورش استان در زمینه گسترش آموزش های زیست محیطی این تفاهم نامه وارد فازهای اجرایی خود شده است.

وی گفت:فرهنگیان همدانی در سال 94، 38 هزار و 400 ساعت آموزش زیست محیطی را بصورت دوره های ضمن خدمت می بینند.

ایزدی اظهار کرد: طبق این تفاهم نامه سه دوره آموزش ضمن خدمت برای فرهنگیان استان از جمله معلمان و مدیران مدارس و مروجان بهداشت و آموزش و پرورش برگزار می شود.

وی افزود: دوره چهار ساعته محیط زیست و دولت سبز، دوره 16 ساعته بهداشت حفاظت محیط زیست و روش های آموزش فعال و دوره 24 ساعته مهارت های زیست محیطی عناوین دوره هایی است که فرهنگیان استان آموزش می بینند.

کارشناس ترویج و آموزش محیط زیست اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: بیش از 600هزار نفر از فرهنگیان استان این آموزش ها را فرا می گیرند .

وی با بیان اینکه معلمان بیشترین ارتباط را با سیستم آموزشی و دانش آموزان دارند می توانند ضمن فراگیری مطالب این دوره ها به نسل آینده دید محیط زیستی بدهند و توسعه پایدار را رقم بزنند.

ایزدی اظهار کرد: برگزاری مسابقه نقاشی آب و محیط زیست برای کودکان و دانش آموزان 3 تا 8 سال از دیگر مفاد این تفاهم نامه است که اجرا می شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان