اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. شهريور 1394 - 20:15   |   کد مطلب: 13834
فرماندار کبودراهنگ گفت: در شش ماهه اول امسال بیش از 500 هزار نفر از غار توریستی علیصدر بازدید کردند.
بیش از 500 هزار نفر از غار علیصدر بازدید کردند

به گزارش صبح الوند به نقل از کورنگ، احسان قنبری در ستاداجرایی هماهنگی سفر که صبح امروز در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 500 هزار نفر از غار شگفت انگیز و جهانی علیصدر بازدید نموده اند که می توان گفت تا پایان مهرماه روزانه 2 هزار و 500 نفر نیز از غار بازدید خواهند داشت.

وی اظهار کرد: علیصدر تافته جدا بافته از کبودراهنگ نیست بنابراین بایستی با جذب سرمایه گذار در حوزه زیرساخت ها و خدمات گام های موثری برداشت چرا که مسافران انتظار خدمات بیشتری را دارند در این راستا با شرکت ایده ساز کیا در ایجاد مجتمع تفریحی و توریستی قرار دادی تنظیم و امضا شده است که استارت پروژه نیز زده شده است.

فرمادار کبودراهنگ عنوان کرد: شهرستان در حوزه کشاورزی و گردشگری حرف اول را در استان می زند بنابراین با توجه به بحران آب در دشت کبودراهنگ بایستی در حوزه گردشگری سرمایه گذاری کرد تا ایجاد اشتغال شود و مردم کم کم از حوزه کشاورزی فاصله بگیرند و شاهد رونق اقتصادی در شهرستان باشیم.

قنبری ادامه داد: مرمت آثار باستانی شهرستان نیز باید در اولویت باشد چرا که هم نشان از تاریخ شهرستان دارد و هم ظرفیتی برای توسعه آن، که با ورود بخش خصوصی به این حوزه نیز شاهد پیشرفت و نگهداری آثار تاریخی و باستانی خواهیم بود.

وی درپایان از حضور باشکوه مردم شهرستان در استقبال از رئیس جمهوری ایران در همدان تقدیر نمود و گفت: نتیجه این استقبال اختصاص یک سوم اعتبار سفر ریس جمهور به کبودراهنگ می باشد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان