اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. شهريور 1394 - 8:22   |   کد مطلب: 13734
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: 9 تا 12 شهریور همدان میزبان دوره توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان کشور است و برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری خوب این دوره صورت گرفته است.
آغاز دوره توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان کشور در همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اسدالله ربانی‌مهر اظهار کرد: نهم تا 12 شهریور همدان میزبان دوره توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور است و برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری خوب این دوره صورت گرفته است.

وی گفت: این دوره با همکاری اداره کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان به میزبانی استان همـدان برگـزار می‌شود و موضوع انتخاب شده برای این دوره "آسیب‌های اجتماعی" است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: محتوای کارگاهی این دوره از سوی وزارت کشور با هماهنگی امور مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان آماده شده است.

وی گفت: تلاش ما این است که برنامه کارگاهی خوبی برای دبیران سمن‌ها داشته باشیم و با توجه به نقش تاثیرگذار سمن‌ها در جامعه، تلاش در راستای توانمندسازی آنها می‌تواند بسیار مهم و اثرگذار باشد.

ربانی‌مهر گفت: افتتاحیه و اختتامیه این دوره روزهای دوشنبه و پنجشنبه با حضور استاندار، معاون جوانان و مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استان برگزار می‌شود.

وی گفت: در این دوره برنامه‌های فرهنگی و تفریحی و گردشگری پیش‌بینی شده و اجرای کامل برنامه‌ها بر اساس برنامه‌ریزی قبلی به عهده 20 نفر از دبیران سمن‌ها است و این دوره می‌تواند یکی از بهترین دوره‌ها از نظر کیفیت و برنامه‌ریزی و حضور سمن‌ها در اجرای برنامه‌ها در سطح کشور باشد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان