اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. مرداد 1394 - 14:08   |   کد مطلب: 13435
فرمانده انتظامي شهرستان" نهاوند" همدان از دستگيري يك نفر سارق حرفه اي كه اقدام به سرقت وسايل داخل خودرو مي كرد، خبر داد .
سارق حرفه ای وسايل خودرو در دام پلیس گرفتار شد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ محسن اقباليان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت خودروي پرايد در شهرستان نهاوند مراتب دستگيري  سارق ياسارقان مورد نظر در دستور كار قرار گرفته و تيم ويژه پليس آگاهي به صورت تخصصي در اين راستا در فرماندهي انتظامي شهرستان تشكيل شد.

وی گفت: در پي اقدامات گسترده اطلاعاتي توسط ماموران و با استفاده از شگردهاي خاص پليسي در نهايت سارق مورد نظر شناسايي شد.

اقباليان اظهار کرد: با اين اطلاعات به دست آمده مسير تردد و حركات نفر شناسايي شده تحت تعقيب ومراقبت نامحسوس قرار گرفت كه با اين اقدامات هدف دار، در نهايت پليس آگاهي شهرستان موفق به شناسايي مخفيگاه وي شد.

وی افزود: در ادامه پليس آگاهي شهرستان طي يك عمليات ضربتي وارد مخفيگاه نامبرده شده و وي را دستگير کرد كه با بازرسي از مخفيگاه او خودروهاي سرقتي كشف و نامبرده ضمن اعتراف به بزه انتسابي خود دستگير و به يگان انتظامي دلالت داده شد .

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند گفت: پس از انجام تحقيقات و بررسي هاي كارشناسي مشخص شد كه سارق مذكور اقدام به سرقت خودروهاي سواري شخصي علي الخصوص پرايد مي کرده و پس از انتقال اين خودروها به مخفيگاه خود، كليه وسايل داخلي وجانبي از جمله ضبط،لاستيك و... خودروها را سرقت و به فروش مي رسانده است.  

وی در پايان اين خبر ضمن اشاره به اينكه كليه اموال و خودروهاي سرقتي از مخفيگاه سارق مذكور كشف شده است توصیه هایی بشرح ذیل ارائه داد.

  1.  اوراق شناسایی شخصی را در خودرو رها نکنید.
  2. شماره اتومبیل خود را روی ضبط صوت و سایر وسایل حک کنید و شماره سریال وسایل را در جایی ثبت کنید.
  3. اگر بسته ای در اتومبیل دارید آنرا در معرض دید قرار ندهید.
  4. هرگز کلید های خود را در اتومبیل بدون سر نشین رها نکنید حتی زمانیکه یک کار بسیار فوری دارید.
  5. همیشه درب ها را قفل کنید و شیشه ها را کاملا بالا بکشید.
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان