اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. مرداد 1394 - 0:51   |   کد مطلب: 13233
در ادامه گزارش های سریالی روزنامه های اصلاح طلب درباره کاندیداتوری سیدحسن خمینی، روزنامه آرمان نوشت: خبرگان نیازمند نیروهای جوان است. آنچه باعث اصرار به حضور سیدحسن است، سوق دادن جوانان به سمت این مجلس است.
آرمان: همه حامی سید حسن‌ خمینی اند!

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حساسیت انتخابات مجلس خبرگان در هر دوره امری طبیعی بوده چراکه مجلس خبرگان از نقش و جایگاه ویژه ای در کشور و قانون اساسی برخوردار است.

این حساسیت موجب شده است تا گروه‌های مختلف برای ورود به این مجلس برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر داشته باشند؛ هرچند بسیاری از سیاستمداران معتقد هستند که نباید با مجلس خبرگان برخورد سیاسی شود.

اما در این میان گروه های اصلاح طلب و همچنین نزدیکان هاشمی و روحانی، از آنجایی که گزینه مطرحی برای ورود به مجلس خبرگان ندارند، پس از اقدام به آیت الله سازی، برای ورود سید حسن فرش قرمز پهن کرده اند.

برخی از رسانه های زنجیره ای که پیش از این آلبوم خانوادگی و تریبون خاندان هاشمی در کشور به شمار می آمده اند، امروز در تکمیل گزارش های سریالی خود، حرف آیت ا... را سند قرار داده و مدعی شده اند که مجلس خبرگان نیازمند یک نیروی جوان مانند سید حسن است.

این روزنامه در حالی که هنوز هیچ یک از کاندیداهای مجلس خبرگان مشخص نشده است، تبلیغات گسترده خود را برای سید حسن و به سفارش آیت ا... آغاز کرده است.

در همین راستا روزنامه آرمان نوشته است: مجلس خبرگان نیازمند نیروهای جوان است. این جمله موضوعی است که علاوه بر آیت‌ا... هاشمی، بسیاری از صاحبنظران و حتی اعضای مجلس خبرگان بر آن اتفاق نظر دارند.

این روزنامه با اشاره به صحبت های هاشمی نوشته است: بی‌تردید سیدحسن خمینی حامیان بی‌شماری در بین اقشار مختلف کشور اعم از جوانان و اقشار دانشگاهی دارد و حضور و طرح دیدگاه‌های او در مجلس خبرگان می‌تواند بر میزان تمایل به اطلاع از عملکرد این مجلس در نسل جدید بیفزاید. وی با بیان شیوا و دلنشین خود می‌تواند آرمان‌ها و اهداف امام(ره) را در مجلس خبرگان بیش از همیشه پررنگ کند و این موضوع مورد توجه افکار عمومی است. همه حامی او هستند!

این روزنامه در حالی مدعی حمایت از جوان گرایی شده است که یکی از حامیان سرسخت دولت در خصوص استفاده از افرادی با میانگین سن بالا در کابینه بوده است و تا کنون اعتراضی در خصوص عدم تمایل دولت به استفاده از جوانان نداشته است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان