اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. دى 1396 - 16:45   |   کد مطلب: 28076
شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان همدان در محکومیت حرکات ساختارشکنانه بیانیه صادر کرد.

به گزارش صبح الوند، شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان همدان در محکومیت حرکات ساختارشکنانه بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان همدان در محکومیت حرکات ساختارشکنانه، تخریب اموال عمومی و پیگیری مطالبات بحق از مجاری قانونی

ملت آگاه، مسلمان و نستوه ایران اسلامی و جوانان، زنان و مردان فهیم استان همدان

متاسفانه در شرایطی به سر می بریم که عده ای بدون در نظر گرفتن عواقب خطرناک شورش و حرکات ساختار شکنانه زمینه ساز بهره مندی فرصت طلبان و معاندان را فراهم ساخته تا از مطالبات بحق که همواره در شعار و عمل سرلوحه فعالیت های اصلاح طلبانه قرار گرفته است دولت تدبیر و امید را که حاصل تلاش های بی نظیر و برآمده از انتخابات پرشکوه و رای ملت شریف ایران است که با مشکلات بسیارو مطالبات پاسخ داده نشده و حجم بسیار زیاد نابسامانی ها مواجه بود را با مشکلات امنیتی و اغتشاش زمینگیر نمایند که ثمره ای جز زمینه سازی مداخلات دژخیمان نمیگردد و برهمه مشکلات، نابسامانیهای امنیتی و تخریب اموال عمومی را نیز اضافه می نماید.

مطالبات مدنی از جمله معیشت و اقتصاد همواره و در مراحل مختلف مورد توجه دولت و مردم بوده است و بخصوص اصلاح طلبان در صف مقدم چنین زمینه هایی همواره فریادگر مطالبات بحق مردم بوده اند ولیکن انحراف در ساختارهای مالی و پولی و عدم تنظیم بموقع سیستم اقتصادی و زمینه سازی برای اشتغال بحق جوانان چیزی نیست که یک شبه بوجود آید انباشت چنین مطالباتی نتیجه سوء مدیریت و عدم برنامه ریزی مناسب برخی ساختارهایی است که می بایست مورد اصلاح قرار گیرند.

در چنین مبنایی اصلاح ساختار اداری، تنظیم بودجه ریزی موثر در اقصاد بالنده و استفاده از نیروهای جوان و متخصص و از همه مهم تر مبارزه همه جانبه با فساد  توسط دولت دوازدهم مورد اشاره و پیگیری قرار گرفته و احزاب اصلاح طلب نیز همواره بر آن پاشفاری نموده اند ولیکن دست یابی به چنین مقاصدی مستلزم صرف زمان و اختصاص توان و همکاری همه جانبه می باشد که امیدواریم با بکار گیری ظرفیت های بسیار بالا و بالنده کشور بیش از پیش در نیل بدان موفق باشیم و دست آورد دولت مبتنی بر خواست اکثریت را با اقلیتی ساختار شکن معامله و معاوضه نسازیم که چیزی جز تباهی و بر باد رفتن امیدها و نویدهای بهبود وضعیت به همراه نخواهد داشت.

مردم شریف ایران اسلامی

بویژه شهروندان خوب و فهیم استان همدان، جوانان عزیز

باید آگاه باشیم پیگیری مطالبات مدنی همواره در بستر امنیت و با آرامش و از مجاری قانونی امکان پذیر است و باید همگان نسبت به تحرکات اغتشاشگران با هوشیاری عمل نمایند. جدا سازی صف مطالبات بحق اقتصادی و مدنی از اغتشاش گران راه را بر ضد انقلاب و موج سوران داخلی و خارجی خواهد بست.

شورای هماهنگی و احزاب اصلاح طلب استان همدان همواره در صف مقدم فریادگر چنین مطالباتی از راههای مسالمت آمیز بوده و خواهد بود و در آینده نیز این آمادگی را دارد تا با استفاده از ظرفیت های قانونی و اعتراض در چارچوب مسالمت امیز این مطالبات را نمایندگی نماید. باشد تا بار دیگر و در این هیاهوی مبهم راه عقلانیت را تمامی طرف ها برگزینند و بتوانیم با وحدت راه توسعه کشور را فراهم ساخته و زمینه پاسخگویی شفاف به مطالبات بحق و قانونی را فراهم آوریم. اینک زمانه ای است که بهترین راه ادامه مطالبات از بسترهای  قانونی ومطالبات مدنی به دور از هرگونه هیاهو و جنجال و خسارت به اموال عمومی برگزینیم. در این رهگذر دولت خدمتگزار تدبیر و امید نیز باید با تلاش و پیگیری مستمر زمینه تحقق مطالبات بحق را فراهم نمایند.

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان همدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان