اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. آذر 1396 - 15:12   |   کد مطلب: 27807
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اصلاح طلبان با نقدهای صوری خود به روحانی به دنبال تمامیت خواهی در آینده هستند گفت: رسانه ها و نخبگان باید مردم را از این بازی های سیاسی آگاه نمایند.

جمشید سیاح در گفتگو با صبح الوند، با اشاره به نقدهای صوری جریانات اصلاح طلب نسبت به دولت روحانی گفت:  این جریانات برای ماندن در اینده و تصاحب قدرت سعی در گذر از جریان اعتدال به سمت اصلاح طلبی هستند.

 

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه جریانات سیاسی با این کار میخواهند همزمان سه هدف را به پیش ببرند گفت: یکی از اقدامات این جریان این است که آنها می خواهند سطوح مختلف مدیریتی را تصاحب کنند و در کابینه دوازدهم بیشترین مطالبات خود را از وزرا شروع کرده اند.

 

وی ادامه داد: اینها مدیر کل های خیلی ادارات اعم از اموزش و پرورش را عوض کردند و سعی کردند به جای اعتدال در جریان اصلاح طلبی گزینش کنند و مدیران خود را جایگزین نمایند.

 

سیاح تصریح کرد: اینها می خواهند با این مدیران تبلیغات می کنند و کاری پیش میبرند و دوره ای را به وجود می آورند که به غیر از اینها کسی در مدیریت باقی نماند.

 

وی دومین هدف جریانات سیاسی را تخریب جریان رقیب، ارزشی و انقلابی دانست و افزود: اینها سعی می کنند افراد ارزشی و شاخص را تخریب کنند تا اینها در اینده نتوانند مدیریت را به دست بگیرند.

 

کارشناس مسائل سیاسی  ادامه داد: سومین کار این است که اینها می خواهند ناکارامدی دولت به پای جریان خودشان نوشته نشود و  لذا سعی می کنند نقش اپوزسیونی داشته باشند .

 

وی  بیان کرد: اینها هم اکنون نقش منتقد را بازی می کنند و هدف اقای جهانگیری هم از نقدهایش بر دولت این است که بگوید نمیگذارند کار کنند و جلوه ای مثبت از خود در انتخابات 1400 پیش مردم داشته باشد.

 

سیاح اظهار کرد: این جریانات نگاهی به ریاست جمهوری آینده دارند  و از حالا آنهایی که ادعا می کرند تا 1400 با روحانی هستند مخالفش شده اند و به  نیمه راه نرسیده روبرویش قرار گرفته اند.

 

وی افزود: اینها می خواهند خودشان را معترض نشان دهند و بگویند اگر جایی آبادی نشده و اگروعده ای تحقق نیافته است ما مطالبه گری های خود را داشته ایم.

 

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه کارهای این جریان در راستای تمامیت خواهی است افزود: اینها با این کارها سعی در تبلیغات خود و ماندن در قدرت و  ادامه تصاحب مدیریتی و تمامیت خواهی دارند و همه  این کارها در راستای تمامیت خواهی است.

 

وی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در هوشیار سازی مردم گفت: مطلع شدنمردم از این بازی سیاسی بستگی به عرصه رسانه ای و جریانهایی دارد  که روش نگری می کنند و اگر درست تحلیل صورت بگیرد مردم متوجه میشوند و می فهمند استفاده ابزاری  از انها شده و این کارها فقط برای ماندن است.

 

سیاح در پایان تصریح کرد: نخبگان فرهنگی ما بایددراین زمینه به خوبی برخورد و تحلیل کنند و روشنگری برای مرم به وجود بیاورند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان