اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. اسفند 1394 - 14:35   |   کد مطلب: 16936
انتصاب شهردار معزول منطقه ۲۱ بعنوان شهردار منطقه ۱۸ توسط شهردار تهران سوالات فراوانی را در اذهان ایجاد کرده است.
خودکشی اصلاح طلبان برای تصاحب شورا و شهرداری تهران/ باج دهی قالیباف به اصلاح طلبان!

به گزارش صبح الوند به نقل از  سرویس اجتماعی تهران نیوز؛ روز گذشته مراسم تودیع و معارفه شهرداران مناطق ۷، ۹، ۱۰، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ با حضور شهردار تهران، معاونان شهرداری، جمعی از مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در تالار ایران زمین برگزار شد.

یکی از این انتصابات که حاشیه های فراوانی ایجاد کرده حکم شهرداری منطقه ۱۸ برای فردی است که پیش از از عنوان شهرداری منطقه ۲۱ به دلایلی توسط قالیباف عزل شده بود.

نامبرده سال گذشته بنا به بر خبر رسانه بازداشت شده بود. (لینک خبر)

علت انتصاب این فرد که در سال ۹۲ یکی از گزینه های اصلاح طلبان برای شهرداری تهران بود توسط قالیباف هنوز مشخص نیست. آیا سهم خواهی اصلاح طلبان و باج دهی شهردار تهران در این انتصاب دخیل بوده است؟ به نظر می رسد کلیه عزل ها و استعفاهای صورت گرفته در مجموعه شهرداری کاملا صوری و در فضایی رسانه ای صورت می گیرد و گرنه انتصاب افرادی که بعضا با وثیقه های میلیاردی آزاد شده اند سوالات فراوانی را در افکار عمومی ایجاد می کند.

این در حالی است که هنوز انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان نرسیده است، محمدرضا عارف در اظهاراتی از برنامه اصلاحات برای تصاحب بیش از ۷۰ درصد کرسی های شورای شهر سخن به میان می آورد.

همزمان با این اظهارات موجی در شبکه های اجتماعی برای استیضاح قالیباف شهردار تهران راه اندازی می شود.

در این بین اصلاح طلبان با فشار رسانه ای و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی به دنبال ریاست جناب مسجد جامعی بر شورای شهر و استیضاح شهردار کنونی هستند و با نام بردن از برخی چهره های اصلاح طلب و کارگزارن (محسن مهرعلیزاده و محسن هاشمی) مدعی تصاحب شورای شهر و شهرداری تهران هستند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان