اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. مرداد 1394 - 8:58   |   کد مطلب: 13185
دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) افزود:یکی دیگر از مأموریت های مهم اصلاح طلبان این است که از مجلس و خبرگان غفلت نکنند و اگر مجلسی داشته باشیم که نمایندگان زنده و شجاع باشد طبیعتا تعداد اختلاس ها و اشتباهات در همه دستگاه های دولتی کمتر می شود.
هادی خامنه ای در کرمانشاه:70 درصد ایران اصلاح طلبند/ هادی خامنه ای در ایلام: چرا صندلی ها خالیست!

به گزارش صبح الوند به نقل از ایلام بیدار هادی خامنه ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) در جلسه پرسش و پاسخ که پیش از ظهر امروز(شنبه) در سالن فرهنگیان شهر ایلام برگزار شد،گفت:اصلاحات در یک کلمه برای احیای ارزش های انقلاب اسلامی است و اصلاحات فلسفه اصلی و رسالتش این است که اجازه ندهد ارزش ها فرسوده شود.

وی اظهار کرد:اصلاحات آمده است تا قانون اساسی را که میثاق خون های مردم است اجازه ندهد کسی خود را خارج از قانون بداند.

خامنه ای ادامه داد:یکی از مهمترین مأموریت های اصلاح طلبان این است که براساس یک به یک اصول قانون اساسی، مسئولین هر زمان را مورد سوال قرار دهد و از آنان بخواهد که مسئولیت خود را نسبت به قانون بشناسند.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) افزود:یکی دیگر از مأموریت های مهم اصلاح طلبان این است که از مجلس و خبرگان غفلت نکنند و اگر مجلسی داشته باشیم که نمایندگان زنده و شجاع باشد طبیعتا تعداد اختلاس ها و اشتباهات در همه دستگاه های دولتی کمتر می شود.

وی اضافه کرد: مجلس نظارت بر همه چیز را بر عهده دارد و با توجه به این باید ترکیبی از انسان های شایسته در آن باشد نه اینکه آشنا به این امر نباشد و تحت تاثیر اهداف خبیث قبیله ای باشد.

خامنه ای عنوان کرد:در سال های اخیر این اتفاق افتاده و باید سعی کنیم این اتفاق امسال نیفتد، در هر دوره ای تعدادی نمایندگان شجاع بودند که اجازه بعضی از خرابکاری ها را به دولت ها نمی دانند.

وی گفت:باید بستر را طوری فراهم کنیم که همه بتوانتد سلیقه های خود را در آن رأیی که به صندوق بیاندازند دخالت کنند.

وی ابراز کرد: زمان آنکه یک نفر به جای صدها هزار نفر تصمیم بگیرد گذشته و اگر بخواهیم دموکراسی و مردم سالاری را توسعه دهیم به گونه ای که تک تک انسان ها در سرنوشت خودشان دخالت داشته باشند نه آنکه وکالت دهند به افراد که به جای آنها تصمیمی گیری کنند.

هادی خامنه ای در ادامه و در پاسخ به سوالی در خصوص آزادی سران فتنه گفت:از هر فرصتی برای رفع حصر سران فتنه استفاده خواهیم کرد و در این زمینه غافل نیستیم و در این میان از لابی گری ها به صورت آرام و آهسته استفاده خواهیم کرد تا لطمه ای وارد نگردد.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) در ابتدای نشست پرسش و پاسخ خود ضمن ابراز ناراحتی از وجود صندلی های خالی و نیز عدم شرکت بانوان در این مراسم گفت:اگر همین جمعیت ها وجود داشته باشد زیبنده جریان اصلاح طلبی نیست و مسئولان باید راهکاری برای این موضع بیاندیشند و به عضوگیری زنان بپردازند.

این سخن هادی خامنه ای در حالی گفته شد که وی قبل از سفر به ایلام در شهر کرمانشاه گفته بود:70 درصد جمعیت کشور ایران را اصلاح طلبان تشکیل می دهند.

وجود پررنگ صندلی های خالی که صدای اعتراض هادی خامنه ای را درآورد در صورتی به وجود آمد که در روزهای گذشته تبلیغات سنگینی برای دعوت مردم و اصلاح طلبان به این مراسم صورت گرفت و در چندین جای شهر ایلام بنرهای تبلیغاتی این مراسم نصب گردید.

 به نظر می رسد جلسات اصلاح طلب ها  دارای دافعه ای عمیق برای مردم بوده و سالن نیمه خالی سخنرانی رهامی و هادی خامنه ای نشان داد که سخنان تند همراه با اتهام به دولت قبل، نمی تواند محوری برای جذب افکار عمومی باشد و دافعه ای ملموس برای مخاطب ایجاد می کند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان