اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. اسفند 1395 - 9:42   |   کد مطلب: 24011
با توجه به وضعیت اسفناک خوزستان حضور رییس سازمان محیط زیست کشور در همدان واکنش هایی داشته و برخی خواستار لغو سفر ابتکار و رسیدگی به وضعیت مردم خوزستان شده اند.

به گزارش صبح الوند، امروز معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط‌زیست کشور در همدان حضور دارد و برنامه‌های متعددی در استان  از جمله بازدید از بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی در همدان، سخنرانی  در همایش ملی شهر سبز پایدار و شرکت در شورای اداری استان قرار است با حضور وی  برگزار شود.

 

حال نکته قابل‌توجه در این میان برای مردم همدان وعلی الخصوص قشر خبرنگار همدان این است که با توجه به وضعیت بد آب و هوایی در خوزستان حضور رئیس سازمان محیط‌زیست در همدان در این موقع چه ضرورتی  دارد.

 

این در حالی است که همین امروز صبح بود که رهبر انقلاب بیانات مهمی درباره‌ی لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم جنوب کشورعنوان  کردند و فرمودند: اگر کسی به فکر مردم باشد، نمی‌تواند در مقابل مسائل دشوار خوزستان راحت بماند و همچنین با انتقاد از برخی که به‌جای حل مسئله ریز گردها، مسئولیت آن را متوجه گذشتگان می‌کنند، خاطرنشان کردند: درست است که برخی مسائل به چاره‌اندیشی‌های بلندمدت احتیاج دارد اما این حرف که وضعیت فعلی نتیجه به فکر نبودن گذشتگان است، کافی نیست و مشکلی را حل نمی‌کند و چند صباح دیگر نیز دیگران همین قضاوت را درباره ما خواهند کرد که چرا برای علاج مشکل مردم کاری انجام نشد.

 

خانم ابتکار مردم خوزستان نیازمند کمک شما هستند آیا رسیدگی به وضعیت مردم خوزستان ضروری‌تر از حضور در همدان نبود.

 

قابل‌توجه است که از روزها قبل که خبر حضور رئیس سازمان محیط‌زیست در همدان پیچیده است شاهد واکنش‌های مختلف علی‌الخصوص در فضای مجازی و همچنین در دانشگاه‌ها هستیم.

 

روز گذشته بود که حتی اعضای انجمن اسلامی دانشجویان معتدل دانشگاه بوعلی سینا در بیانیه‌ای اعلام داشتند به‌عنوان تنها تشکل تحول‌خواه و اصلاح‌طلب این دانشگاه اعلام می‌داریم بی‌شک با توجه به اولویت داشتن مسئله خوزستان، حضورتان در استان همدان در این زمان، نادرست و نابجا بوده و ما از شما انتظار داریم که نجابت دولت اصلاحات و تدبیر دولت اعتدال را که در کارنامه کاری شما درخشان است با این‌گونه کارها و سفرهای نامربوط از بین نبرید.

 

نکته دیگر که دراین بین قابل‌توجه بود اقدام اداره محیط‌زیست همدان بود که در پوسترهای خوش‌آمد گویی به رئیس سازمان محیط‌زیست در همدان بود که وی را قهرمان زمین نام‌برده‌اند گرچه این عنوان قهرمان زمین را کسب کرده‌اند اما در شرایط اسفناک  خوزستان استفاده از این واژه بنا بر قول دانشجویان اصلاح‌طلب دانشگاه بوعلی سینا نوعی به سخره گرفتن دولت است.

 

 

مردم مظلوم خوزستان بدانید #خوزستان_تنها_نیست و بدانید ما همدانی‌ها با شما هستیم و هر چه سریع‌تر خواستار خروج رئیس سازمان محیط‌زیست از همدان و رسیدگی به وضعیت شما هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان