اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. فروردين 1395 - 11:00   |   کد مطلب: 17263
جانشین فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:
مناطق عملیاتی دفاع مقدس فرهنگ ساز جامعه است
جانشین فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، شجاعت و عزتمندی در راهیان نور به ویژه انتقال این فرهنگ عظیم و ریشه دار به جوانان، سبب الگوگیری آنان و در نتیجه هدفمند کردن آنان در مسیر زندگی می شود.

به گزارش صبح الوند، حسین سوری در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در حاشیه مراسم بدرقه خانواده های تویسرکانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در هشت سال دفاع مقدس در قالب اردوهای راهیان نور گفت: صبح امروز 220 نفر از این شهرستان، برای آغاز کردن سال جدید خود در مکانی مقدس، در قالب 15 اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

وی اظهار کرد: کاروان راهیان نور تویسرکان از امروز به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس و یادمان های شهدا از جمله، اروند، شلمچه، فتح المبین و هویزه و یادمان شهدای کربلای4 بازدید می کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناجیه تویسرکان با بیان اینکه این کاروان متشکل از اقشار مختلف مردم شریف تویسرکان است، افزود: بهره مندی از راویان و رزمندگان دوران و یک روحانی مبلغ در هر اتوبوس راهیان نور از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است و آنان با حضور خود، زمینه شناساندنآرمان های اسلامی انقلابی شهدا را فراهم می سازند.

سوری از استقبال بی نظیر تویسرکانی ها برای ثبت نام و اعزام به راهیان نور نوروزی خبر داد و گفت: اردوی راهیان نور در ایام نوروز به صورت خانوادگی، بیش از پیش سبب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه می شود.

وی عنوان کرد:  حضور خانواده ها حتی با کودکان خردسال خود در این اردوی معنوی، نشان از تأثیر گذاری فرهنگ سازی های اردوهای راهیان نور، در راستای ارتقاء معنویت جامعه دارد، چرا که پدران و مادران این خردسالان بی صبرانه مشتاق شناساندن مسیر روشن شهدا به کودکانشان هستند.

جانشین فرمانده سپاه ناجیه تویسرکان تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، شجاعت و عزتمندی در راهیان نور به ویژه انتقال این فرهنگ عظیم و ریشه دار به جوانان، سبب الگوگیری آنان و در نتیجه هدفمند کردن آنان در مسیر زندگی می شود.

به گزارش رودآور، حضور خانواده ها همراه با کودکان و خردسالان خود در این اردوی معنوی نشان از عمق فرهنگ سازی و اثربخشی آن در بین آحاد جامعه دارد.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان