اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. آبان 1394 - 12:35   |   کد مطلب: 14809
جلسه ستاد بزرگداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» با حضور رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی و مسئولان کتابخانه‌ها در شهرستان فامنین تشکیل شد .
تشکیل ستاد بزرگداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» در اداره کتابخانه‌های عمومی فامنین

به گزارش صبح الوند به نقل از پایگاه خبری آوای فامنین ، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی با بیان تاثیرگذاری کتاب بر زندگی آحاد جامعه خاطرنشان کرد : اداره کتابخانه‌های عمومی در کنار دیگر اقشار فرهنگی جامعه نقش بسزایی در این خصوص دارند .

رسولی ارائه خدمات مطلوب و سعی در بالا بردن سطح معلومات بخصوص کودکان را هدف اصلی کتابخانه‌ها عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی منظم و دقیق برای داشتن کتابخانه‌های پویا از جمله اقدامات لازم و ضروری برای گرایش کودکان به سمت کتاب بوده که تلاش مضاعف کتابداران این شهرستان تکمیل کننده این راه است.

 وی گفت: برگزاری مسابقات متنوع بستر مناسبی برای حضور افراد در کتابخانه‌ها و تداوم این حضور به منزله افزایش میزان مطالعه در آن‌ها است.

 

رسولی گفت : برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی از کتاب « کتاب باید هلو باشد » و مسابقه مکتوب یک جمله‌ای «چرا کتاب نمیخوانیم؟ » از جمله مسابقاتی است که اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فامنین در برنامه‌ریزی‌های جهت برگزاری در   بزرگداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» قرار داده است.

وی نقد کتاب «نامیرا» ، بزرگداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار»، آذین‌بندی کتابخانه، دیدار با امام جمعه شهرستان ، بازدید دانش آموزان و مهدهای کودک و چندین برنامه متنوع دیگر از برنامه‌های بزرگداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» در شهرستان فامنین خواهد بود.

رسولی با اشاره به آمادگی کامل کتابداران این شهرستان جهت برگزاری باشکوه این مراسم، همکارای دستگاه‌های دیگر در این زمینه را عاملی تاثیر گذار خواند و گفت با تآکیدات فرماندار شهرستان امیدواریم این امر نیز تحقق یابد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان