اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. شهريور 1395 - 16:45   |   کد مطلب: 20171
رمان «نفس» نرگس آبیار که فیلم سینمایی آن هم توسط خود نویسنده کارگردانی شده رونمایی می‌شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا،  رمان «نفس» نرگس آبیار با حضور حمیدرضا شاه‌آبادی (نویسنده)، محمدحسین قاسمی (تهیه‌کننده سینما) و انوشه منادی (داستان‌نویس) در فرهنگسرای عطار نیشابوری به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نقد و بررسی می‌شود.

در خبر برگزاری این نشست عنوان شده است: نرگس آبیار نویسنده بیش از 30 جلد اثر داستانی است که رمان«نفس» او از سوی نشر نیماژ منتشر شده است و در فهرست پرفروش‌های این ناشر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار گرفت. این رمان که به کارگردانی آبیار به فیلم سینمایی تبدیل شده  در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و دو جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای شبنم مقدمی و جایزه بهترین فیلم در بخش نگاه ملی را به دست آورد. همچنین در بخش بین‌الملل این جشنواره در اردیبهشت‌ماه سال جاری موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی پانته‌آ پناهی‌ها در این فیلم شد. «نفس» قرار است به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران شود. «شیار ۱۴۳» و «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند»، دو فیلم سینمایی دیگر مولف رمان «نفس» هستند که جایزه‌هایی را به دست آورده‌اند. آبیار علاوه بر این چند مستند سینمایی در کارنامه خود دارد.
نشست رونمایی و بررسی رمان«نفس» ساعت ۱۸ بیست و نهم شهریورماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری به آدرس بزرگراه نواب جنوب، خیابان محبوب مجاز، انتهای خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان