اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1399 - 11:01   |   کد مطلب: 33068
شهردار همدان فعالیت کارگران خدمات شهری را هم ردیف با فعالان حوزه سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا برشمرد و گفت: فعالیت جهادی شما عزیزان در مقابله با گسترش ویروس کرونا بر کسی پوشیده نیست و همه مردم قدردان زحمات جهادی شما هستند.

به گزارش صبح الوند، شهرداری همدان آیین تجلیل از پاکبانان و کارگران فضای سبز شهر همدان ظهر امروز در مرکز همایش های قرآنی و بین المللی همدان برگزار شد.

 

رییس شورای اسلامی شهر همدان در این مراسم گفت: شان و منزلت کارگران در جامعه بسیار ارزنده است و به همین دلیل 11 اردیبهشت ماه را به پاس زحمات و فداکاری‌های این عزیزان "روز کارگر" نامگذاری کرده اند.

 

کامران گردان افزود: توجه به معیشت و احقاق حقوق قانونی کارگران یکی از سیاست های مهم شورای اسلامی شهر همدان است که بر اساس قانون به دنبال اجرای آن هستیم و خوشبختانه شهردار همدان نیز به این موضوع توجه ویژه ای دارد و در مباحث معیشتی، رفاهی و تشویقی در مناسبت های مختلف عدالت بین کارگران و کارکنان را مورد توجه قرار داده است.

 

وی افزود: پاکیزگی و زیبایی شهر همدان در کشور زبانزد است و این موضوع مرهون زحمات شبانه روزی شما پاکبانان و کارگران عزیز فضای سبز است که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

 

گردان در ادامه تصریح کرد: پاکبانان و کارگران فضای سبز شهر همدان در امانت داری نیز شهره هستند و بارها ثابت کرده اند انسان های شریف و پاک دست هستند و افتخار مدیریت شهری محسوب می شوند که همواره مورد احترام شهروندان قرار دارند.

 

شهردار همدان در  این مراسم اظهار داشت: افتخار می کنم در مجموعه ای کار می کنم که به مردم خدمات رسانی می کنیم و شهروندان شبانه روزی از خدمات مجموعه مدیریت شهری بهره مند می شوند.

 

عباس صوفی افزود: شما پاکبانان و کارگران زحمتکش فضای سبز در پیشانی خدمات رسانی به مردم حضور دارید و اگر فعالیت شما عزیزان تنها یک روز تعطیل شود، مشکلات زیادی در شهر بوجود خواهد آمد و بنده دست بوس و قدردان زحمات بی دریغ شما بزرگواران در شهر هستم.

 

وی تصریح کرد: کارگران زحمتکش خدمات شهری از نخستین ساعات روز و در شرایط مختلف  آب و هوایی؛ پاکیزگی و نظافت شهر را عهده دار هستند که جای تقدیر دارد.

عباس صوفی افزود: در مجموعه مدیریت شهری مباحث رفاهی و معیشتی شما کارگران را دنبال کنیم و در این خصوص تفاوتی بین شما و کارمندان شهرداری وجود ندارد و در همین باره بحث تعاونی مسکن کارکنان شهرداری را در دستور کار داریم.

 

شهردار همدان در ادامه کارگران خدمات شهری را هم ردیف با فعالان حوزه سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا برشمرد و گفت: فعالیت جهادی شما عزیزان در مقابله با گسترش ویروس کرونا بر کسی پوشیده نیست و همه مردم قدردان زحمات جهادی شما هستند.

 

 

صوفی اضافه کرد: امسال به لحاظ طرح فاصله گذاری نتوانستیم مراسم تجلیل مناسب و در خور شان شما داشته باشیم، اما بعد از پایان بیماری کرونا جشن بزرگی در تجلیل از شما عزیزان برگزار خواهد شد.

 

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از زحمات و تلاش های ارزنده پاکبانان و کارگران زحمتکش فضای سبز شهر همدان تجلیل شد، ضمنا به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید علی شمسی پور از فرزند این شهید بزرگوار نیز تجلیل شد.

 

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان