اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. فروردين 1399 - 14:18   |   کد مطلب: 32844
نماینده منتخب مجلس یازدهم در مجلس گفت: حاج میرزا محمد سلگی با انکه دو پایش را از دست داده بود اما همچنان در میدان های جنگ خوش می درخشید و در ارتفاعات قراویز چراغ هدایت رزمندگان اسلام بود.
حاج میرزای سلگی چراغ هدایت رزمندگان در تپه های قراویز بود

به گزارش صبح الوند، احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار ما؛ شهادت فرمانده روزهای سخت دوران دفاع مقدس، سرباز فداکار اسلام "حاج میرزا سلگی" را به همه ایرانیان و به خصوص خاندان بزرگ سلگی در شهرستان نهاوند تبریک و تهنیت گفت.

نماینده منتخب مجلس یازدهم در مجلس ادامه داد: حاج میرزا محمد سلگی به جرگه شهدای خاندان بزرگ سلگی در نهاوند پیوست که این جانباز بزرگ جزو دلاوران و فرماندهان دفاع مقدس بودند که در زمان جنگ فرماندهی گردان ابوالفضل را بر عهده داشتند. 

وی با اشاره به رشادت های شهید در عرصه های مختلف جنگ افزود: در تپه های قراویز حاج میرزا چراغ هدایت رزمندگان بود و با آنکه دو پایش را از دست داده بود همچنان در میدان های جنگی قدرتمند می درخشید. 

فلاحی عنوان کرد: حاج میرزا راوی کتاب آب هرگز نمی میرد بود و در حقیقت راوی ای که انسانهای بزرگی چون رهبر انقلاب او را شناختند. 

نماینده منتخب مجلس یازدهم گفت: راه حاج میرزا سلگی پیامی برای همه ما دارد که جنگ تمام نشده است و راه باز است و تلاش همچنان ادامه دارد. 

وی با تاکید به اینکه حاج میرزا روشنی بخش محفل شهدا بود افزود: صبر و استقامت در تمام جانبازان کشور بی نظیر است اما در راوی کتاب آب هرگز نمی میرد بی نظیر بود. 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان