اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مرداد 1397 - 12:36   |   کد مطلب: 29733
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به افزایش دمای هوای همدان گفت: فردا و پس‌فردا غبار رقیق وارد همدان می‌شود.

به گزارش صبح الوند، محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، عنوان کرد: وضعیت جوی فعلی استان همدان صاف تا کمی ابری است که در برخی ساعات همراه با غبار محلی است اما از فردا و پس‌فردا غبار رقیقی از دیگر مناطق وارد استان می‌شود.

 

وی درباره افزایش دما از فردا اظهار کرد: هوای امروز استان مانند دیروز خنک است اما از فردا یک تا دو درجه دما افزایش می‌یابد که این افزایش دما تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد و از روز یکشنبه به بعد مجددا هوا خنک می‌شود.

 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به تغییرات دمایی در 24 ساعت گذشته خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته حداقل دمای همدان 13 درجه سانتیگراد و حداکثر دمای آن 37 درجه سانتیگراد بوده است.

 

وی ادامه داد: خنک‌ترین نقطه استان، شهرستان همدان با 13 درجه سانتیگراد و گرم‌ترین نقطه شهرستان‌های نهاوند و اسدآباد با 38 درجه سانتیگراد بوده است.

 

باقری‌شکیب در پایان یادآور شد: حداکثر سرعت باد در شهرستان فامنین با سرعت 72 کیلومتر در ساعت بوده و سرعت باد در همدان 54 کیلومتر در ساعت است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان