اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مرداد 1397 - 13:38   |   کد مطلب: 29665
مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با بیان اینکه خبر تعطیلی فرودگاه همدان صحت ندارد، گفت: پرواز کیش و مشهد به علت نبود چارترکننده به طور موقت انجام نمی‌شود.

به گزارش صبح الوند، مهدی افتخاری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: پرواز همدان- کیش به شرکت علیصدر واگذار شده و قرار بود این شرکت از 30 تیر پروازهای همدان- کیش را چارتر کند اما تا کنون اقدامی انجام نداده است.
وی با بیان اینکه پروازهای حج و تهران از همدان در حال انجام است، تصریح کرد: پرواز همدان- مشهد نیز به علت نداشتن صرفه اقتصادی از سوی چارترکننده فعلاً پروازها را انجام نمی‌دهد.
افتخاری با اشاره به اینکه پرواز همدان- مشهد با استقبال بالایی از سوی همدانی‌ها روبرو بود، ادامه داد:  قطع پروازها از سوی چارترکننده است وگرنه فرودگاه همدان و مسئولان مشکلی در این زمینه ندارند.
وی با تأکید بر اینکه پرواز حجاج و تهران از فرودگاه همدان برقرار است، تأکید کرد: در حال حاضر عملیات رفت حجاج به مقصد جده از 17 مرداد تا 21 مرداد در حال انجام است و از تاریخ 14 تا 21 شهریور نیز عملیات بازگشت انجام خواهد شد.
مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با بیان اینکه 4200 نفر از حجاج همدان و کردستان از فرودگاه همدان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد، یادآور شد: تا کنون 756 نفر از حجاج همدان و کردستان از فرودگاه همدان به سرزمین وحی اعزام شدند.
معاون گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره واگذاری پرواز همدان- کیش اظهار کرد: برای برقراری این پرواز با شرکت‌های هواپیمایی مکاتبه کرده‌ایم اما تا کنون به نتیجه نرسیده‌ایم و قطعی نشده است.
مسعود ملکی درباره برقراری پرواز همدان- مشهد نیز تصریح کرد: قرارداد شرکت علیصدر در این زمینه به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان