اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. تير 1397 - 12:51   |   کد مطلب: 29411
مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان از بهبود وضعیت پرواز همدان- تهران خبر داد و گفت: بعد از ایام ماه مبارک رمضان تنها 2 پرواز همدان- تهران کنسل شده و مابقی انجام پذیرفت.
 فرودگاه همدان

به گزارش صبح الوند، مهدی افتخاری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه پرواز امروز همدان- تهران نیز انجام گرفت، اظهار کرد: متأسفانه پرواز همدان- تهران با کمتر از 30 مسافر انجام می‌شود که این پرواز در اواخر ماه مبارک رمضان کنسل شده بود اما بعد از این ایام مجدداً فعال شده و بیشتر پروازها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه براساس مهلتی که شرکت هواپیمایی به فرودگاه همدان داده بود باید ظرف 2 ماه 50 درصد پرواز را تأمین می‌کردیم، تصریح کرد: متأسفانه نتوانستیم مسافران پرواز همدان- تهران را به 50 درصد برسانیم و همه پروازها با کمتر از 30 مسافر انجام شده است.

افتخاری درباره ادامه پرواز همدان- تهران، یادآور شد: ادامه پرواز همدان-تهران بستگی به نظر استاندار همدان و استقبال همدانی‌ها از این پرواز دارد.

وی با بیان اینکه پرواز همدان- مشهد و همدان- کیش وضعیت بسیار عالی دارند، گفت: پروازهای همدان- مشهد و همدان- کیش روزهای شنبه و سه‌شنبه هر هفته صورت می‌گیرد که استقبال از این پروازها بسیار خوب است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان