اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. خرداد 1397 - 18:21   |   کد مطلب: 29396
مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان بیان کرد: تابستان پرکاری را پیش رو داریم موظفیم به جز اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اوقات فراغت مخاطبان را نیز پرکرده و به تفریح آنان کمک کنیم.

به گزارش صبح الوند، مهدی دهقان نیری، مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان بعدازظهر امروز در نشست خبری ضمن اشاره به فعالیت های رسانه ملی طی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امسال توانستیم علاوه بر پخش مستقیم مراسم جمع خوانی قرآن کریم مسابقه قرآنی نیز برگزار کنیم.

 

دهقان نیری از شرکت 2 هزارو 102 نفر در مسابقات قرآنی خبر داد و گفت: روز جمعه که اول تیرماه می باشد جشن بزرگ قرآنی در میدان امام خمینی(ره) خواهیم داشت و طی این مراسم قرعه کشی بین شرکت کنندگانی که 20الی 30 پاسخ صحیح ارسال کرده اند انجام خواهد شد وبه 200 نفر از برگزیدگان مبلغ 200 هزار تومان هدیه خواهیم داد.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان ادامه داد: خوشبختانه امسال توانستیم برای اولین بار به صورت همزمان در شب های قدر علاوه بر مراسم های حسینه امام،باغ بهشت و دانشگاه بوعلی همدان، مراسم های ملایر وکبودر آهنگ را نیز به صورت زنده پخش کنیم.

 

وی از پخش 6 هزارو 800 دقیقه برنامه در سیمای همدان خبر داد و تصریح کرد: برنامه ها شامل سخنرانی ها،برنامه های زنده افطار و سحر،برنامه خانه و زندگی، آزادی زندانیان جرایم غیر عمند، پخش سریال،پخش نماز عید فطر، راهپیمایی روز قدس،پخش قرات و ترتیل خوانی قرآن کریم و همچنین برنامه هایی در حوزه خبر می شوند.

 

دهقان نیری،  ضمن اشاره بر اینکه در مجموع اخبار 280دقیقه گزارش خبری پخش شد افزود: روزانه 9 گزارش در حوزه خبر داشتیم که خوشبختانه دو گزارش خبری در مرکز تهران نیز پخش شد و نتایج خوبی داشت.

 

معاون صدای مرکز همدان در ادامه این نشست با بیان اینکه در حوزه صدا 7هزار و 690 دقیقه برنامه پخش شد اظهار کرد: امسال برای اولین بار مراسم جمع خوانی قرآن کریم را پوشش دادیم ودر شب های قدر و روز عید فطر نیز به صورت زنده و همزمان برنامه هایی را پخش کردیم.

 

وی ضمن اشاره بر پخش 10 ویژه برنامه 30 دقیقه ای در صدای استان یاد آور شد: خوشبختانه این ویژه برنامه ها به دیگر استان ها نیز ارسال و در ساسر ایران پخش شد.

 

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای استان با اشاره بر 13 عنوان برنامه در فضای مجازی عملکرد این حوزه را موثر و مفید دانست و گفت: در مهمترین بخش مسابقه عکاسی با موضوع سفره افطاری ساده داشتیم که 100 عکس به دست ما رسیده و در حال داوری عکس ها و انتخاب نفرات برتر هستیم.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان در ادامه این نشست به برنامه های صداو سیما در تابستان 97 اشاره کرد و اظهارکرد: تابستان پرکاری را پیش رو داریم و موظفیم به جز اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اوقات فراغت مخاطبان را نیز پرکرده و به تفریح آنان کمک کنیم.

 

وی از پخش ویژه برنامه زنده  شب های آمادای از 2 تیرماه که خارج از استودیو و حتی در شهرستان ها و جمع مردمی صورت میگیرد خبرداد و تصریح کرد: پخش فیلم های سینمایی با زبان اصلی و زیر نویس فارسی، پخش برنامه های مخصوص کودک و نوجوان،پخش فیلم و سریال طنز و برنامه ترکیبی ادبی موسیقیایی را در دستور کار قرار دادیم.

 

دهقان نیری، از رونمایی مستند خان گرمز درآینده خبر داد و بیان کرد: این مستند کار زیبایی در حوزه طبیعت و حیات وحش است که مدت 6 ماه چهاردوربین به صورت شبانه روز مشغول ضبط اتفاقات منطقه هستند و این مستند همچون مستند سفر به آمادای یکی از کارهای قدرتمند صدا وسیمای ملی خواهد بود.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان ضمن اشاره بر ساخت دیگر مستند ها افزود:مستند هایی در حوزه 40سالگی انقلاب اسلامی، مدافعان حرم استان، شهید مفتح، حوزه های اجتماعی و آسیب های اجتماعی نیز در دست ساخت هستند.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پویانمایی استان به مدد تلاش هنرمندان همدانی در کشور حرف اول را میزند تصریح کرد: چندین کار خوب در این حوزه مربوط به 40 سالگی انقلاب خواهیم داشت و یکی از این تولیدی ها روح شاه نام دارد که طنز می باشد و از شبکه سراسری پخش خواهد شد.

 

وی در پایان از وجود 67 درصد مخاطب سیما و رضایتمندی 76 درصدی آنان خبر داد و گفت: این آمار در مرکز صدای استان نیز 32 درصد مخاطب می باشد که رضایتمندی آنان 91 درصد است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان