اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مرداد 1396 - 10:27   |   کد مطلب: 26261
همایش سراسری معاونان سیمای مراکز استان‌های سازمان صداوسیما در سمنان برگزار شد
صدا و سیمای مرکز همدان سیمای برتر در تولید مجموعه های نمایشی

به گزارش صبح الوند، در همایش سراسری معاونان سیمای مراکز استان‌های سازمان صداوسیما با عنوان "رشد و تعالی معاونان و مدیران تولید سیمای مراکز استان ها " از  آقای حمید نظیری آستانه معاون سیمای مرکز همدان به عنوان معاون سیمای برتر در تولید مجموعه های نمایشی و آقای رضا محمودی شجاع به عنوان مدیر برتر تولید سیمای استانها در تعامل با شبکه شما تجلبل و قدردانی شد.

 

در این همایش سراسری صدا و سیمای مرکز همدان توانست عناوین سیمای برتر در تولید مجموعه های نمایشی ،سیمای برتر در تعامل با شبکه شما، و تولید آثار فاخر مجموعه های پویا نمایی را بدست آورد.

 

این همایش به صورت کارگاهی و پنل های تخصصی برگزار می شود تا معاونان و مدیران تولید سیمای مراکز استان ها با آخرین تکنیک های برنامه سازی دنیا آشنا می شوند.

 

نقد و بررسی فیلم و فیلنامه، تولید مستند، تولید ساختارهای تلویزیونی، کنداکتور نویسی، قطب بندی مراکز از نظر تولید محتوا در بخش های ساختاری، شبکه محوری بر اساس توانمندی های بومی و محلی، تعامل با شبکه های سراسری و شما، ارتقای کیفیت فرمت های پخش، بررسی ملاحظات ساختاری و محتوایی و برنامه ریزی برای تولید آثار فاخر به مناسبت 40 سالگی انقلاب، محور کارگاه های تخصصی این همایش است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان