اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1396 - 8:40   |   کد مطلب: 24839
در هفته سلامت رونمایی از انیمیشن مرنبط با حوزه سلامت به مناسبت هفته سلامت آغاز شد.
رونمایی از انیمیشن عصر وارونگی در حوزه سلامت

به گزارش صبح الوند، مرکز پویا نمایی صدا وسیمای مرکز همدان برای فرهنگ سازی در موضوع زندگی سالم انیمیشن با عنوان عصر وارونگی در ده قسمت سه دقیقه ای را مرتبط در حوزه اصلاح شیوه تغذیه ، پرهیز از بی تحرکی واصلاح سبک زندگی تهیه که امروز در مراسمی رونمایی از آن آغاز شد.

 

همچنین در این مراسم از عوامل ساخت این انیمیشن ها وهمچنین سفیران سلامت هم تجلیل شد.

 

رئییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: وزارت بهداشت برای بهره گیری از همه ظرفیت های اجتماعی در حوزه سلامت به ویژه ظرفیت رسانه ها هنرمندان معاونت اجتماعی را تشکیل داده است.

دکتر موسوی بهار در ادامه با اشاره به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی اجتماعی گفت:رسانه ها می توانند رفتارهای بهداشتی وغیر بهداشتی با توجه به ضریب نفوذ شان به بهترین شکل ممکن در بین مردم فرهنگ سازی کند.

 

وی در عین حال از افزایش بیماریهای غیر واگیر در جامعه از جمله بیماریهای قلبی عروقی دیابت وسرطانها وحوادث رانندگی ابراز تاسف کرد وگفت: رسانه ها باید با بهره گیری از ظرفیت هنرمندان در این زمینه کمک کار وزارت بهداشت باشند.

 

 مدیرکل صدا وسیمای مرکز همدان هم در این مراسم رسانه ها را مکل ومددکار توسعه در همه بخش ها به ویژه حوزه سلامت دانست وگفت:ساخت انیمیشن در حوزه سلامت آغاز خوبی برای فرهنگ سازی در این حوزه وتشویق وترغیب به افزایش اگاهی های عمومی مردم در حوزه سلامت است.

مهندس میسر در ادامه با اشاره به اینکه برخی از سبک های زندگی ایرانی- اسلامی در حال فراموشی در جامعه است گفت :صدا وسیما برای ورود به موضوعات اجتماعی وروان شناسی وبرخی آسیب های اجتماعی ورود پیدا کند واز همه ظرفیت هنرمندان در این زمینه استفاده کند.

 

انیمیشن عصر وارونگی در 10 قسمت سه دقیقه ای به سفارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان در قالبی آمیخته با طنز با هدف آگاهی رسانی به مخاطبان و طراحی شخصیت های جذاب انیمیشنی در صدا و سیمای مرکز همدان تهیه و تولید شده است.در این سلسله انیمیشن ها با بهره گیری از تکنیک های به روز و با سبک بصری اثیر گذار سعی دارد مخاطبان خود را که عامه مردم هستند در زمینه رویکردهای زندگی سالم رهنمون باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان