اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. اسفند 1396 - 9:22   |   کد مطلب: 29023
رییس پلیس راه همدان با بیان اینکه تاکنون ۷۰ تیم اقدام به رصد و کنترل محورهای ارتباطی این استان می کردند افزود: با قرار گرفتن در آستانه عید نوروز و افزایش تردد، ۵۰ تیم دیگر به این گروه ها افزوده شد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا عزیزی با اشاره به فرارسیدن سال نو و افزایش تردد در جاده ها گفت: شمار تیم های حاضر در جاده های استان نزدیک به ۴۰ درصد افزایش داشته است.

 

رییس پلیس راه همدان با بیان اینکه  تاکنون ۷۰ تیم اقدام به رصد و کنترل محورهای ارتباطی این استان می کردند افزود: با قرار گرفتن در آستانه عید نوروز و افزایش تردد، ۵۰ تیم دیگر به این گروه ها افزوده شد.

 

وی با بیان اینکه برای داشتن سفریایمن و بدون دغدغه توجه به توصیه های دلسوزانه پلیس ضروری است، گفت: یکی از اولویت های پلیس در نوروز۹۷ برخورد با تخلفات حادثه ساز با هدف  پیشگیری از بروز سوانح فوتی است.

 

سرهنگ عزیزی  یکی از مهمترین عوامل بروز سوانح جاده ای به ویژه در ایام نوروز، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی است و افزود: مسافران نوروزی در طی روز به گشت و گذار و بازدید از جاذبه های گردشگری می پردازند و با وجود خستگی و خواب آلودگی، اقدام به ادامه مسیر بدون استراحت کافی می کنند.

 

وی ادامه داد: خستگی و خواب آلودگی راننده منجر به کاهش تسلط وی به خودرو و جاده می شود و بیشتر مواقع خروج از جاده اصلی و واژگونی خودرو را در پی دارد.

 

رییس پلیس راه همدان در پایان تاکید کرد: مسافران نوروزی عجله ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند و با آرامش رانندگی کرده و از فضای پیرامونی لذت ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان