اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. دى 1396 - 18:02   |   کد مطلب: 27963
مقاومت پلیس راه نتیجه داد؛
کنار گذر غربی همدان بزرگراه می شود
تاکید و مقاومت رئیس پلیس راه استان همدان برای جلوگیری از از بهره برداری کنارگذر غربی همدان و نامه نگاری های صورت گرفته با مسئولان ملی، سرانجام نتیجه داد و زمینه ساز تبدیل این مسیر به بزرگراه را فراهم کرد.
پلیس راه

به گزارش صبح الوند، رئیس پلیس راه استان همدان در گفت و گو با ایرنا خاطر نشان کرد: روز گذشته نشستی با حضور معاونت عمرانی و مسئولان حوزه راه، برای بهره برداری از این طرح تشکیل شد.

سرهنگ رضا عزیزی افزود: در این نشست مخالفت جدی با بهره برداری این طرح را اعلام و عنوان کردم که در صورت بهره برداری این طرح، راه و شهرسازی باید پاسخگوی سوانح رانندگی احتمالی باشد.

وی اضافه کرد: بنابراین نامه ای برای مسئولان ملی به منظور تعریض این محور 2 خطه و تبدیل کردن آن به محور چهارخطه ارسال شد.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهارکرد: نباید به بهانه بهره برداری از یک طرح، زمینه بروز خسارت به شاغلان عرصه حمل و نقل و مسافران را فراهم کرد.

سرهنگ عزیزی افزود: در صورت بهره برداری از کنار گذر غربی سه استان از این مسیر تردد خواهند کرد، بنابراین مسیر یاد شده باید از ایمنی بالایی برخورد دار باشد.

وی ادامه داد: چنانچه این طرح زیر بار ترافیک می رفت باید به صورت 24 ساعته یک خودروی حمل جسد نیز در کنار گذرغربی مستقر می شد تا جان باختگان سوانح جاده ای را به خانه ابدی منتقل می کرد.

وی اضافه کرد: در راه های 2 خطه اشتباه و سهل انگاری یک راننده موجب مرگ سرنشینان دیگر خودروها نیز می شود؛ اما در مسیرهای چهار خطه این سهل انگاری منجر به آسیب به راننده خاطی می شود.

به گزارش ایرنا، طرح حدود 30 کیلومتری کنارگذر غربی همدان از پایگاه پلیس راه مستقر در جاده همدان - تهران آغاز می شود و تا بعد از سه راهی صالح آباد و پاسگاه شهید زارعی ادامه می یابد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان