اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. فروردين 1395 - 13:43   |   کد مطلب: 17183
رئیس پلیس راه استان همدان از افزایش ۴ درصدی تردد در محورهای همدان خبر داد و گفت: تردد در محور غار علیصدر از امروز افزایش می‌یابد که انتظار می‌رود مردم سرعت مطمئنه را در این محور رعایت کنند.

به گزارش صبح الوند مهدی شاکری در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه پلیس از 15 اسفند ماه طرح نوروزی خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس در راستای مدیریت ترددها و کاهش تلفات جاده‌ای است که امیدواریم وضعیت نوروز امسال نسبت به سال گذشته بهبود یابد.

وی با اشاره به اینکه پلیس راه تمهیدات لازم را برای تردد مسافران نوروزی با کمترین مشکل فراهم کرده است، افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز گذشته یک میلیون و 900 هزار تردد در همدان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

شاکری با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود از امروز محور غار علیصدر با ترافیک نیمه سنگین مواجه شود، گفت: در سال‌های گذشته از روز دوم فروردین تردد در محور علیصدر افزایش می‌یابد که با توجه به دو‌طرفه بودن جاده علیصدر، انتظار می‌رود مردم سرعت مطمئنه را در این محور رعایت کنند.

وی با اعلام اینکه مسافران نوروزی باید قوانین راهنمایی و رانندگی را برای تردد در محورهای استان همدان رعایت کنند، گفت: مسافران نوروزی موارد ایمنی را برای تردد در محور غار علیصدر رعایت کنند تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: سازمان هواشناسی استان همدان بارش پراکنده باران و وزش باد شدید را برای امروز و فردا پیش‌بینی کرده است، گفت: مردم و مسافران نوروزی سرعت مطمئنه را برای تردد در محورهای همدان رعایت کنند تا مشکلی در این ایام ایجاد نشود.

وی با اشاره به اینکه وزش باد شدید در روزهای گذشته در همدان بیان کرد: وزش بادهای شدید در جاده روی تعادل وسیله نقلیه تاثیرگذار بوده و هر چقدر که سرعت وسیله نقلیه بالا باشد احتمال به هم خورد تعادل وسیله نقلیه افزایش می‌یابد.

شاکری با اعلام اینکه آمار تصادفات، مجروحان و فوتی‌ها در پایان طرح نوروزی اعلام می‌شود، عنوان کرد: بیشترین علت تصادفات فوتی عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است که اگر به این دو موضوع توجه شود حوادث جاده‌ای کاهش جدی خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه احتمال بارش برف در ایام تعطیلات در استان همدان وجود دارد، گفت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی بویژه زنجیرچرخ در این ایام از اهمیت بالایی برخوردار است که مردم باید به این نکته توجه جدی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان