اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. اسفند 1396 - 6:13   |   کد مطلب: 28892
مسوول بسیج هنرمندان استان همدان خبر داد
آغاز فراخوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت
مسوول بسیج هنرمندان استان همدان از آغازفراخوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت خبر داد.

به گزارش صبح الوند، رسول کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت،اظهار کرد: این جشنواره چهارم تا نهم آذرماه سال آینده برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های صحنه‌ای، بین الملل، بازتولید، خیابانی، محیطی، نمایشنامه‌نویسی، کودک و نوجوان، عکس، پوستر و همایش پژوهشی برگزار می‌شود.

مسوول بسیج هنرمندان استان همدان تصریح کرد: جشنواره تئاتر مقاومت رخداد مهم و تاثیرگذاری است که در آن توان فرهنگی هنری کشور در عرصه هنر فاخر تئاتر به نمایش گذاشته می‌شود و عرصه‌ای که آمیزه‌ای از اندیشه‌های نو و خلاقیت‌های هنری ناب هنرمندان جوان و پیشکسوت ایران است.

وی  با بیان اینکه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، آوردگاهی نو برای پرداختن به گفتمان مقاومت در جهان است، اظهار کرد: فراخوان پیش رو ایجاد رویه‌ای تازه از تعاملات، کنش‌ها و واکنش‌های متفاوت و تازه به تئاتر مقاومت به مفهوم واقعی است.

کرمی خاطرنشان کرد: هنرمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان جشنواره و همچنین شرایط عمومی بخش عکس و پوستر، شرایط اختصاصی مسابقه عکس، شرایط اختصاصی مسابقه پوستر و همچنین شرایط عمومی جشنواره به کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌های استان همدان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان