اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. تير 1394 - 14:13   |   کد مطلب: 12372
مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری سومین جشنواره عکس بسیج در استان همدان خبر داد.
همدان میزبان سومین جشنواره عکس بسیج

به گزارش صبح الوند، کبری یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سومین جشنواره عکس بسیج در استان همدان برگزار می شود، ابراز داشت: این جشنواره با اهداف به نمایش گذاشتن توانمندی های هنرمندان بسیجی در عرصه های هنری، ارائه الگو های ارزشمند و اصیل فرهنگ وهنر اسلامی به جامعه، رشد و شکوفایی استعداد هنری بسیجیان و شناسایی نخبگان هنری، ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان بسیجی برای خلق آثار برجسته و شاخص، ایجاد ارتباط و تعامل فرهنگی بیشتر بین هنرمندان بسیجی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره عکس بسیج با موضوعات فعالیت های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان برگزار می شود، افزود: این موضوعات شامل فعالیت های اجتماعی، خدمت رسانی، اردوهای سازندگی، تولید هدفمند، سازندگی معنوی، تعلیم و تربیت و ایثار و مقاومت است.

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان همدان در ادامه با اشاره به یکی دیگر از موضوعات جشنواره با عنوان زندگی ایرانی و اسلامی ابراز کرد: آئین های عبادی، جشن ها، عزاداری ها، آداب و رسوم، اقوام و حماسه، اقوام و تولید و بازیهای محلی و راهپیمایی اربعین از زیر مجموعه های موضوع زندگی ایرانی اسلامی است.

یوسفی مهلت ارسال آثار به جشنواره ۲۵ مرداد ماه است، عنوان داشت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را ارسال کنند و زمان برگزاری جشنواره ۳۱ شهریور ماه است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان