اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. اسفند 1396 - 10:24   |   کد مطلب: 28798
مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 41 میلیون ریالی پیمانکار متقلب ساختمانی در همدان خبر داد
جریمه 41 میلیونی پیمانکار متقلب ساختمانی در تعزیرات همدان

به گزارش صبح الوند، علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، در تشریح این خبر اظهار کرد: يك پیمانکار ساختمان توسط تعزيرات حكومتي همدان 41 ميليون ريال جريمه شد به طوریکه این فرد به اتهام تقلب 31 میلیون ريال در حق شاکی خصوصی و 10 میلیون ريال در حق دولت جریمه شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شکایت شاکی خصوصی از یک پیمانکار مبنی بر تقلب در نصب سرامیک یک مجتمع، پرونده‌ای در شعبه هیئت بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل و پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم به اتهام تقلب به پرداخت مبلغ 31 ميليون ريال در حق شاکی خصوصی و 10 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محكوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در ادامه از آغاز طرح نوروزی تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: طرح نوروزی سازمانی همزمان با سراسر کشور از 15 اسفند 96 آغاز می‌شود و تا 15 فروردین 97 ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه طرح نوروزی هر ساله در اسفندماه اجرا می‌شود اما با درخواست مردم و تأکیدات مسئولان استانی در کمیسیون تنظیم بازار استان مبنی بر نظارت بیشتر بر بازار، این اداره‌کل در کنار مراجع نظارتی و با هدف کمک به آنها دو ماه زودتر یعنی از 15 دی گشت‌های مشترک را تشدید کرده است.

حسن‌پور اضافه کرد: این گشت‌ها در قالب 3 اکیپ در مرکز و یک اکیپ در شهرستان‌ها کار خود را آغاز کرده و با گذشت 55 روز 143 اکیپ گشت فعالیت داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه 531 فقره پرونده تخلف تشکیل شده است، یادآور شد: حاصل تلاش و گشت‌های تعزیرات در این مدت تشکیل 531 فقره پرونده با بیش از یک میلیارد و 758 میلیون ریال محکومیت است.

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان بیشترین تخلف اعلامی عدم درج قیمت و گرانفروشی دانست و تأکید کرد: از 15 اسفند گشت‌های مشترک در صبح و بعدازظهر و روزهای تعطیل نیز فعال است.

وی در پایان تأکید کرد: تلفن 32523442 تعزیرات حکومتی و سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف و تارنمای t135.ir آماده دریافت گزارشات مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان