اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. خرداد 1397 - 12:56   |   کد مطلب: 29387
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از ادامه گشت‌های سیار پس از پایان طرح رمضان در سطح استان خبر داد و گفت: در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 783 مورد بازرسی صورت گرفته و 397 فقره پرونده تشکیل شده است.

به گزارش صبح الوند، علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: در اين طرح که از 22 اردیبهشت تا 27 خرداد به طول انجامید، 783 مورد بازرسی توسط 127 تیم مشترک انجام و 397 فقره پرونده تشكيل شد .

وی اضافه کرد: در اجرای سياست‌هاي سازمان تعزيرات حكومتي و حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان طرح نظارتي ماه مبارک رمضان از 22 اردیبهشت در دو نوبت کاری صبح و بعدازظهر آغاز شد و تا پایان ماه رمضان ادامه داشت .

حسن‌پور ادامه داد: در این طرح تعداد 127 تیم بازرسی در مجموع 783 واحد صنفی را مورد بازرسی قرار داده که در نتیجه 397 فقره پرونده با موضوعات کم‌فروشی، گرانفروشي، عدم درج قيمت، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تقلب و ... تشکیل و  متهمان نزدیک به 650  ميليون ريال محکوم شدند و به تعداد 113 واحد صنفی نیز تذکر رعایت مقررات داده شد .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن سفرهای تابستانی و میزبانی همدان از مسافران و به منظور جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده احتمالی گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی همچنان ادامه خواهد داشت .

حسن‌پور اعلام کرد: در پی فعالیت گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در ایام پایانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات عیدسعید فطراز داخل یخچال قنادی سوسک کشف شد.

وی ضمن اعلام حضور فعال گشت تعزیرات حکومتی در ایام تعطیلات عید سعید فطر گفت: در ادامه اجرای طرح ماه رمضان و بازرسی‌های روزانه از بازار اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی چهارشنبه 23 خرداد اقدام به بازرسی از واحدهای صنفی قنادی، مرغ‌وماهی، قصابی، رستوران، چلوکبابی و ... کرد .

وی افزود: در این راستا 35 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت و 7 پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی احضار شد. جالب توجه اینکه در بازرسی از قنادی‌ها وجود تعداد زیادی سوسک در درون یکی از این واحدها از جمله داخل یخچال ویترینی تعجب همگان را برانگیخت که پرونده نامبرده نیز به صورت ویژه در حال پیگیری است .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ضمن تذکر به فروشگاه‌های متخلف یادآور شد: با واحدهایی که سلامت مردم را تهدید می‌کنند، به شدت برخورد می‌کنیم .

وی از همکاری مردم همدان در ارسال گزارشات قدردانی و تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق تلفن 32523442 اداره‌کل، سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف و تارنمای t135.ir اعلام کنند .

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان