اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. اسفند 1396 - 23:45   |   کد مطلب: 29019
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: باگذشت ۱۰ روز از اجرای طرح نظارت و بازرسی نوروزی ۱۲۴ پرونده تخلف در استان همدان تشکیل شده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، علیرضا حسن‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باگذشت 10 روز از بازدیدهای طرح نظارت و بازرسی نوروزی 33 اکیپ فعال با جدیت 160 واحد صنفی را بازرسی کردند.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های سازمانی  بر اجرای طرح ویژه نوروزی و تأکیدات استاندار نیز در کمیسیون تنظیم بازار استان همین امر است، افزود: 33 اکیپ نظارت و بازرسی در صبح و بعدازظهر در همدان و همه شهرستان‌ها فعالیت بودند.

حسن‌پور با بیان اینکه با نظارت و بازرسی‌های انجام شده 124 فقره پرونده با بیش از210 میلیون ریال محکومیت تشکیل شده است، عنوان کرد: بیشترین تخلف اعلامی عدم درج قیمت و گران‌فروشی بوده و بیشترین پرونده برای صنف نانوایی ،خواروبار و آرایشگاه زنانه تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی تا پایان تعطیلات آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است و گشت‌های مشترک نیز با تمام توان برقرار است.

مرکز غیرقانونی لیزر درمانی پلمب شد

رئیس شعبه ویژه بهداشت تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار داشت: یک واحد لیزر درمانی توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان پلمپ شد.

وی افزود: این واحد که در قبال دریافت وجه قابل‌توجه به صورت غیرقانونی اقدام به لیزر درمانی می‌کرد دریک اقدام ضربتی توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان پلمپ شد

مرضیه یونسی تصریح کرد: حسب گزارشات مردمی و شکایات عدیده یک مرکز غیرقانونی که بدون حضور مسئول فنی اقدام به لیزر درمانی می‌کرد در یک اقدام غافلگیرکننده توسط اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی همدان شناسایی و پلمپ شد.

به گزارش تسنیم، سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف و شماره تلفن 32523442 تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارشات و شکایات شهروندان و مسافران در ایام نوروز است.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان