اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. اسفند 1396 - 0:40   |   کد مطلب: 28777
مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان همدان از برگزاری مراسم اعتکاف در 140 مسجد این استان خبر داد و گفت: در سالجاری تعدادی از مساجد با یکدیگر ادغام شده‌اند.
اعتکاف در همدان

به گزارش صبح الوند، مهدی صلواتیان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به اینکه ثبت‌نام ایام‌البیض اعتکاف از 6، 7 و 8 فروردین‌ماه آغاز شده و در روزهای 11، 12 و 13 فروردین‌ماه نیز برگزار خواهد شد، یادآور شد: با توجه به اینکه ایام اعتکاف با تعطیلات نوروزی مقارن شده بنابراین امکان استقبال بیشتر متقاضیان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت حضور 20 هزار معتکف در مساجد استان وجود دارد، افزود: در سال گذشته 20 هزار و 900 نفر در مراسم اعتکاف حضور داشتند که پیش‌بینی می‌شود در سالجاری نیز آمار به همین شکل باشد.

صلواتیان خاطرنشان کرد: در 14 مسجد شهرستان همدان نیز مراسم اعتکاف برگزار می‌شود اما با توجه به اینکه مسجد جامع همچنان در دست تعمیر است، فقط هزار نفر می‌توانند در این مسجد معتکف شوند در حالیکه ظرفیت این مسجد 2 هزار نفر است.

وی درباره برگزاری مراسم اعتکاف در مسجد دانشگاه بوعلی‌سینا نیز گفت: مراسم اعتکاف در این مسجد و با حضور دانشجویان بومی و مردم عادی به ویژه از شهرک مدرس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان